نوشته شده توسط : bahar

قابلیت استفاده و ابزار، نه طراحی بصری، موفقیت یا شکست یک طراحی سایت را تعیین می کند. از آنجایی که بازدیدکننده صفحه تنها فردی است که روی ماوس کلیک می کند و بنابراین همه چیز را تصمیم می گیرد، طراحی سایت کاربر محور به یک رویکرد استاندارد برای طراحی سایت موفق و سود محور تبدیل شده است. از این گذشته، اگر کاربران نتوانند از یک ویژگی استفاده کنند، ممکن است وجود نداشته باشد.

ما قصد نداریم جزئیات اجرای طراحی سایت را مورد بحث قرار دهیم (به عنوان مثال جایی که کادر جستجو باید قرار گیرد) همانطور که قبلاً در تعدادی از مقالات انجام شده است. در عوض ما بر روی اصول اصلی، اکتشافی و رویکردهای طراحی سایت موثر تمرکز می کنیم - رویکردهایی که با استفاده مناسب می توانند به تصمیمات طراحی پیچیده تری منجر شوند و فرآیند درک اطلاعات ارائه شده را ساده کنند.

اصول طراحی سایت خوب و دستورالعمل های طراحی سایت موثر

برای استفاده صحیح از اصول، ابتدا باید بدانیم که کاربران چگونه با طراحی سایت ها تعامل دارند، چگونه فکر می کنند و الگوهای اساسی رفتار کاربران چیست.

 10 اصل طراحی سایت خوب

کاربران چگونه فکر می کنند؟

اساساً عادات کاربران در طراحی سایت با عادات مشتریان در فروشگاه تفاوت چندانی ندارد. بازدیدکنندگان به هر صفحه جدید نگاه می ‌کنند، بخشی از متن را اسکن می ‌کنند و روی اولین پیوندی که مورد علاقه‌ شان است یا به طور مبهمی شبیه چیزی است که به دنبال آن هستند، کلیک می ‌کنند. در واقع، بخش‌ های بزرگی از صفحه وجود دارد که حتی به آن‌ ها نگاه نمی‌ کنند.

اکثر کاربران چیزی جالب (یا مفید) و قابل کلیک را جستجو می کنند. به محض یافتن نامزد های امیدوارکننده، کاربران کلیک می کنند. اگر صفحه جدید انتظارات کاربران را برآورده نکند، دکمه بازگشت کلیک می شود و روند جستجو ادامه می یابد.

کاربران از کیفیت و اعتبار قدردانی می کنند. اگر صفحه ای محتوای باکیفیت را در اختیار کاربران قرار دهد، آن ها حاضرند محتوا را با تبلیغات و طراحی سایت به خطر بیاندازند. به همین دلیل است که طراحی سایت های نه چندان خوب با محتوای باکیفیت در طول سال‌ ها ترافیک زیادی کسب می ‌کنند. محتوا مهم تر از طراحی سایت است که از آن پشتیبانی می کند.

کاربران نمی خوانند، آنها اسکن می کنند. با تجزیه و تحلیل یک صفحه طراحی سایت، کاربران به دنبال نقاط ثابت یا لنگرهایی می گردند که آنها را در محتوای صفحه راهنمایی می کند. کاربران طراحی سایت بی حوصله هستند و بر رضایت آنی پافشاری می کنند.

اصل بسیار ساده: اگر یک طراحی سایت نتواند انتظارات کاربران را برآورده کند، طراح در انجام کار خود شکست خورده و شرکت ضرر می کند. هرچه بار شناختی بیشتر باشد و ناوبری کمتر بصری باشد، کاربران تمایل بیشتری به ترک طراحی سایت و جستجوی جایگزین دارند.

کاربران انتخاب های بهینه ای انجام نمی دهند. کاربران سریع ترین راه را برای یافتن اطلاعات مورد نظر خود جستجو نمی کنند. آنها همچنین صفحه طراحی سایت را به صورت خطی اسکن نمی کنند و به طور متوالی از یک بخش طراحی سایت به بخش دیگر می روند. در عوض رضایت کاربران آنها اولین گزینه معقول را انتخاب می کنند. به محض اینکه پیوندی را پیدا کنند که به نظر می رسد ممکن است به هدف منجر شود، شانس بسیار خوبی وجود دارد که بلافاصله روی آن کلیک شود.

 10 اصل طراحی سایت خوب

جریان خواندن متوالی در طراحی سایت کار نمی کند. اسکرین شات سمت راست روی تصویر در پایین، مسیر اسکن یک صفحه مشخص را توصیف می کند.



:: برچسب‌ها: خرید سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

سیستم فروش شما یک پلتفرم برتر است که برای ردیابی تعاملات مشتری، پردازش سفارش ‌ها و مدیریت داده‌ های فروش کامل شده است. تیم فروش شما برای بررسی نیازهای مشتری، پردازش سفارشات و پیگیری عملکرد فروش روزانه به این پلتفرم متکی است. با این حال، یک نقص وجود دارد: این سیستم در سطوح موجودی فعلی قابل مشاهده نیست.

از سوی دیگر، شما یک سیستم موجودی به همان اندازه قوی دارید که برای مدیریت سطوح موجودی، رسیدگی به فرآیندهای سفارش مجدد و ردیابی حرکت محصول در انبار طراحی شده است. در حالی که به طور موثر تضمین می کند که سطح سهام شما حفظ می شود، هیچ بینشی در مورد روند فروش یا خواسته های مشتری به شما نمی دهد.

این قطع ارتباط بین دو سیستم شما همچنان منجر به مشکلات مدیریت موجودی ناکارآمد، تکراری شدن داده ها و خطاها و ناتوانی در استفاده از داده ها برای تصمیم گیری های استراتژیک می شود.

به طور خلاصه، وقتی سیستم ‌هایی دارید که با یکدیگر صحبت نمی ‌کنند، مثل این است که تیم فروش شما در یک لبه ایستاده است و تیم موجودی شما در سمت دیگر. هر دو فریاد می زنند، اما هیچ کدام صدای دیگری را نمی شنوند. اگر نتوانید این شکاف ارتباطی را حل کنید، نمی توانید کل تصویر را ببینید که منجر به ناامیدی، ناکارآمدی و اغلب مشتریان ناراضی می شود.

ادامه مطلب:



:: برچسب‌ها: توسعه نرم افزار سفارشی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

به عنوان صاحبان مشاغل، همه می خواهند منحصر به فرد باشند. آن‌ ها می‌ خواهند محصولشان منحصربه‌ فرد ترین و بهترین در بازار باشد و بیشتر مردم برای داشتن یک دامنه منحصربه‌ فرد دست به هر کاری می‌ زنند. فرقی نمی ‌کند خرده ‌فروشی، خدمات مشتری، املاک، برنامه ‌های تلفن همراه، فناوری پیشرفته و غیره باشد. همانطور که برعکس نرم افزار سفارشی آماده، به‌ طور خاص برای شما ساخته شده است.

اکنون که متقاعد شده اید که نرم افزار سفارشی بهتر از آماده است. بنابراین، بیایید نگاهی دقیق ‌تر به 15 نمونه از بهترین نمونه‌ های راه‌ حل‌ های نرم افزار سفارشی کنیم.

نرم افزار سفارشی چیست؟

نرم افزار سفارشی یک راه حل نرم افزاری مناسب است که به طور خاص برای یک کسب و کار ساخته شده است و در عین حال نیازمندی ها و اهداف تجاری آن ها را در نظر می گیرد. توسعه نرم افزار سفارشی روشی است که در آن توسعه دهندگان یک راه حل نرم افزاری مناسب را با توجه به عملکردها و ویژگی های مورد نیاز یک سازمان طراحی، ایجاد، استقرار و نگهداری می کنند.

توسعه نرم افزار سفارشی روشی است که در آن توسعه دهنده نرم افزار مراحل مختلف sdlc را طی می کند که شامل طراحی، ایجاد، استقرار و نگهداری یک نرم افزار سفارشی متناسب با نیازهای کاربر می شود. در مقایسه با یک نرم افزار سفارشی آماده، نرم افزار سفارشی دارای ویژگی های منحصر به فرد مختلفی است. نرم افزار سفارشی آماده دارای ویژگی های کلی فراوانی هستند که نرم افزار سفارشی را برای بازاریابی تجاری مناسب می کند.

15 نمونه عالی از نرم افزارهای سفارشی

1- نرم افزار سفارشی کیوسک های سلف سرویس

سلف سرویس فقط برای کار کردن به نرم افزار سفارشی نیاز دارد. همچنین، اکنون می توانید چند کیوسک سلف سرویس پیدا کنید که به شما امکان می دهد سفارشات را ثبت و مدیریت کنید. این کیوسک ها به مشتری اجازه می دهد تا محصولات را مشاهده و مرور کند، آنها را انتخاب کند و سپس سفارش دهد. آنها حتی این قابلیت را دارند که اقلام را به سفارش خود سفارشی کنند. این دارای برخی از راه حل های نرم افزار سفارشی است که با هم کار می کنند.

یک سیستم انرژی را برای کیوسک فراهم می کند و عملکردی را که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم ارائه می دهد تا به مشتریان اجازه دهد سفارش خود را ثبت کنند. همچنین سیستم دیگری وجود دارد که این اطلاعات را به سیستم بلیط انبار یا آشپزخانه منتقل می کند که سفارشات را نشان می دهد تا بسته بندی ها و سرآشپزها بدانند چه چیزی را بسته بندی و درست کنند.

معروف ترین نمونه آن فست فود زنجیره ای مک دونالد است. آنها چند سالی است که این نوع فناوری را دارند، اما در حال حاضر گسترده است و سرمایه گذاری عظیمی توسط زنجیره در فناوری مدرن انجام شده است.

2- نرم افزار سفارشی ردیابی باگ

نمونه دیگری از نرم افزارهای سفارشی، نرم افزار سفارشی ردیابی اشکال است. شرکت هایی که به طور جدی می خواهند تجارت خود را به صورت آنلاین تغییر دهند و برای افزایش بهره وری خود استفاده کنند، باید به ردیابی اشکال و مشکلات توجه کنند. یافتن خطاها قبل از اینکه بتوانند روی سود شرکت شما تأثیر بگذارند بهترین راه است. محیط آنلاین می تواند برای انواع مشاغل واقعا خطرناک باشد و مطمئناً نمی خواهید وب سایت فروشگاه اسباب بازی شما در مناسبت های خاص مانند شب کریسمس از بین برود. چه کاری می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید همه چیز به روز شده است؟

ادامه مطلب:

 



:: برچسب‌ها: توسعه نرم افزار سفارشی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

همچنین می تواند به شما در ساده سازی ارتباطات و محافظت از داده ها در برابر حملات مخرب کمک کند.

در حالی که نرم افزار سفارشی می تواند یک سرمایه گذاری تجاری ارزشمند باشد، باید به خاطر داشته باشید که آنچه ممکن است برای یک کسب و کار مناسب باشد ممکن است برای شما مناسب نباشد.

یکی از بهترین سرمایه گذاری های فناوری که می توانید انجام دهید، توسعه نرم افزار سفارشی است. این می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا با تنظیم نرم افزار سفارشی متناسب با نیازهای خاص شرکت شما در حالی که با آخرین روندها به روز می شوید، رقابتی باقی بماند.

با این حال، همانطور که بهترین مورد را برای کسب و کار خود پیدا می کنید، ممکن است تعجب کنید که چگونه کار می کند و کجا می توانید این راه حل مناسب را ببینید.

این مقاله به توسعه نرم افزار سفارشی و اهمیت آن برای کسب و کار شما می پردازد. ما همچنین 14 نمونه برتر از این سرمایه گذاری ارزشمند را برمی شمریم.

توسعه نرم افزار سفارشی چیست؟

توسعه دهندگان خدمات توسعه نرم افزار سفارشی را به سازمان ها یا کاربران برای رفع نیازهای آنها ارائه می دهند. برخلاف نرم افزار سفارشی های آماده که نیازهای عمومی کسب‌ وکار را برآورده می ‌کنند، توسعه ‌دهندگان نرم افزار سفارشی را از ابتدا برای برآورده کردن نیازهای خاص مشتریان می‌ سازند و به آنها اجازه می ‌دهند تا از چرخه عمر توسعه نرم افزار سفارشی استفاده کنند.

چرا باید این گزینه را انتخاب کنید؟

در حالی که توسعه نرم افزار سفارشی می تواند برای کاربر یا سازمان مفید باشد، باید به خاطر داشته باشید که همه راه حل های منحصر به فرد نیاز به نرم افزار سفارشی ندارند. توسعه‌ دهندگان می ‌توانند راه‌ حل‌ های نرم افزار سفارشی موجود یا فرآیند های تطبیقی را برای رفع نیازهای مشتری ارائه دهند.

ادامه مطلب:



:: برچسب‌ها: توسعه نرم افزار سفارشی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

هنگامی که سازمان ها به برنامه هایی با ویژگی ها و عملکرد منحصر به فرد نیاز دارند، برای طراحی و ایجاد راه حل های نرم افزار سفارشی به توسعه دهندگان نرم افزار سفارشی مراجعه می کنند. نرم افزار سفارشی نیازهای خاص کاربران را به طور جامع تری نسبت به بسته های سنتی خارج از قفسه برطرف می کند.

در حالی که ایده نرم افزار سفارشی متناسب با کسب و کار شما جذاب به نظر می رسد، توسعه نرم افزار سفارشی برای همه مناسب نیست. این فرآیند می‌ تواند گران و زمان ‌بر باشد، و انتقال دامنه عملکرد مورد نیاز شما چالش برانگیز است.

ما به نرم ‌افزار سفارشی در مقابل راه‌ حل‌ های عرضه‌ شده نگاه می ‌کنیم و به شما کمک می ‌کنیم تعیین کنید که آیا توسعه نرم ‌افزار سفارشی چیزی است که کسب‌ وکار شما باید دنبال کند یا خیر.

نرم افزار سفارشی در مقابل نرم افزار سفارشی خارج از قفسه

نرم افزار سفارشی های بسته بندی شده تقریباً برای هر کار محاسباتی، تجاری، بهره وری وارتباطات قابل تصور در دسترس هستند.

این بسته ها به طور کلی ویژگی های زیر را ارائه می دهند:

ادامه مطلب:

 



:: برچسب‌ها: توسعه نرم افزار سفارشی چیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مرداد 1403 | نظرات ()