نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

وقتی یک طراحی وب سایت حاوی محتوای زیادی است، بینندگان طراحی وب سایت شما اغلب مطمئن نیستند که چگونه اطلاعاتی را که می خواهند پیدا کنند. در نتیجه، اغلب از نوار جستجو برای جستجوی یک واقعیت خاص یا پرسیدن سؤال استفاده می کنند. اگر یک طراحی وب سایت محتوایی دارد که به خوبی سازماندهی نشده است، دکمه جستجو یک ابزار ناوبری بسیار مهم است. اغلب به کاربران طراحی وب سایت ناامید راهنمایی می کند و به ارائه پاسخ کمک می کند. بهترین طراحی وب سایت ها یک دکمه جستجوی ساده و واضح در صفحه اصلی ارائه می دهند. اگرچه ممکن است در ابتدا بسیار کارآمد باشند، اما طراحی وب سایت ها به مرور زمان رشد می کنند. صاحبان طراحی وب سایت اغلب محتوای جدید و گاهی اوقات ابزارهای ناوبری جدید اضافه می کنند. این تغییرات اغلب یک طراحی وب سایت خوب طراحی شده را تغییر می دهد و ساختار را تغییر می دهد و پیدا کردن محتوا طراحی وب سایت را سخت تر می کند.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

وقتی صحبت از بهبود معیارهای یک کمپین صفحه فرود طراحی وب سایت می شود، هیچ ترفند جادویی وجود ندارد. قطعا یک رویکرد یکسان برای همه وجود ندارد. با این حال، با استراتژی UX طراحی وب سایت مناسب، تنظیم صفحات فرود طراحی وب سایت برای موفقیت بسیار آسان تر است. در اینجا، ما چهار مفهوم UX طراحی وب سایت را بررسی می کنیم که حول محور decluttering و مستقیم بودن متمرکز هستند. Clear hero تاثیر خوبی می گذارد اولین برداشت مهم است! داشتن یک هدر بدون درهم و برهم در طراحی وب سایت ضروری است. من طرفدار زیادی از صفحه اصلی طراحی وب سایت باز طراحی شده Slack نیستم. چرا؟ چون خیلی چیزها در جریان است! ناوبری کامل، دو دکمه CTA، کپی افست - که عالی به نظر می رسد اما خواندن آن سخت است. ناگفته نماند تصاویر در حال چرخش.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

سازندگان طراحی سایت دارایی های بزرگی هستند. اگر انتخاب کرده اید از یکی استفاده کنید، امیدواریم آن را دوست داشته باشید. اگر در حال بحث هستید که از کدام سازنده طراحی سایت استفاده کنید، این پست به هفت ویژگی مختلف می پردازد که باید هنگام انتخاب پلت فرم مناسب برای پروژه طراحی سایت خود به آنها توجه کنید. خواه برای یک طراحی سایت شرکتی، وبلاگ، صفحه فرود طراحی سایت ، ایمیل تجارت الکترونیک، فروشگاه یا نمونه کارها باشد، یک سازنده طراحی سایت می تواند یک دارایی عالی برای آن دسته از شما با چندین مشتری باشد، زیرا نیازی به راه اندازی طرح ها و دسترسی به عقب ندارید. و هر بار تنظیمات میزبانی را از ابتدا انجام دهید. 1. سهولت استفاده طراحی سایت نکته شماره 1 که در مورد سازندگان طراحی سایت مهم است، سهولت استفاده برای راحتی و سطح مهارت شما است. اگر پیشینه ای در زمینه کدنویسی دارید و می خواهید شخصی سازی کنید، بهتر است از asp.net استفاده کنید و یک قالب طراحی سایت قابل تنظیم بخرید. توجه داشته باشید که قالب طراحی سایت ها نیز در سهولت استفاده متفاوت هستند. این یک روش استاندارد برای بسیاری است که با رابط‌ های کشیدن و رها کردن، مانند Designmodo's Startup Framework و Slides ارائه شوند.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

بر کسی پوشیده نیست که بسیاری از مرورگرها، به ویژه گوگل، طراحی سایت هایی را که در دسترس نیستند جریمه می کنند. مواردی مانند متن جایگزین برای تصاویر و سلسله مراتب سرفصل مناسب یکی از اولین مواردی است که جستجوگر سئو طراحی سایت علامت گذاری می کند. بنابراین بله، اطمینان از اینکه طراحی سایت شما فراتر از تجربه کاربر طراحی سایت قابل دسترسی است، یک امتیاز اضافی وجود دارد. اما در مورد آن فکر کنید. موتورهای جستجو نمی‌خواهند بازدیدکنندگان را به طراحی سایت هایی هدایت کنند که نمی‌ توانند از آن‌ ها استفاده کنند. هدف از جستجو را شکست می دهد. نمونه‌ های زیادی از طراحی سایت ها وجود دارد که به موتورهای جستجو طراحی سایت مانند برنامه ‌های طراحی سایت یا محصولات آنلاین اهمیتی نمی‌ دهند، و این خوب است. سئو طراحی سایت نباید تنها محرک ایجاد طراحی سایت های در دسترس باشد. این باید برای طراحی سایت هایی که به ترافیک نتایج موتورهای جستجو متکی هستند یک مزیت دوست داشتنی باشد.

ادامه مطلب:



:: برچسب‌ها: طراحی سایت،طراحی وب، طراحی وب سایت،وب، سایت، وب اور ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

این چهار کلمه کوچک این روزها در حوزه طراحی وب سایت زیاد استفاده می شود. اما واقعاً طراحی وب سایت تعاملی چیست؟ و چه چیزی شما را به یک طراحی وب سایت تعاملی تبدیل می کند؟ در اینجا، ما به هر دوی این سؤالات پاسخ خواهیم داد و ویترینی از چند کار طراحی وب سایت تعاملی عالی را ارائه خواهیم داد. طراحی وب سایت تعاملی 101 طراحی وب سایت تعاملی فرآیندی است که در آن طراحان بر ایجاد رابط های طراحی وب سایت جذاب با رفتارها و اقدامات منطقی و اندیشیده شده تمرکز می کنند. طراحی وب سایت تعاملی موفق از فناوری و اصول ارتباط خوب برای ایجاد تجربیات مورد نظر کاربر طراحی وب سایت استفاده می کند. طراحی وب سایت تعاملی از نظر طراحی وب سایت ها و برنامه ها چیزی است که ما حدود 10 سال است که در مورد آن صحبت می کنیم، اما این گفتگوهای بزرگتر و خیلی هرگز. یکی از بهترین و پراستنادترین مقدمه ‌های مفهومی توسط باب باکسلی در سال 2002 در یک مجموعه 12 قسمتی منتشر شد که طراحی وب سایت تعامل را برای برنامه‌ های کاربردی طراحی وب سایت تعریف می ‌کرد.

ادامه مطلب:



:: برچسب‌ها: طراحی سایت،طراحی وب، طراحی وب سایت،وب، سایت، وب اور ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

اگر بتوانید کسب و کار خود را تنها در چند سال کوتاه ده برابر کنید چه؟ تمرکز روی چه جنبه هایی از شرکت طراحی سایت شما ممکن است مهم باشد؟ وقتی به رشد فکر می کنید، ممکن است تمایل طبیعی شما به سمت درآمد باشد. با این حال، بسیاری از جنبه های مختلف کسب و کار شما با رشد شما تغییر می کند. بر اساس آخرین داده های گزارش نمایه مدیریت کسب و کار کوچک ایالات متحده، تقریباً 32.5 میلیون کسب و کار کوچک در آمریکا وجود دارد. مهم نیست در چه صنعتی هستید، احتمالاً حداقل چند رقیب دارید. نگاه کل نگر به برند خود نه تنها می تواند به رشد سریعتر بلکه قوی تر در طول زمان کمک کند.

ادامه در لینک زیر:



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

آیا می دانید که مشاهده وضعیت سیستم یکی از 10 روش اکتشافی Jakob Nielsen برای طراحی وب سایت رابط کاربری است؟ به گفته مشهورترین و معتبرترین مشاور قابلیت استفاده از طراحی وب سایت و محقق تعامل انسان و رایانه، که دارای 79 حق ثبت اختراع در زمینه سهولت استفاده از اینترنت است، وضعیت سیستم طراحی وب سایت باید در هر پلتفرم طراحی وب سایت بدون توجه به جایگاه، مقیاس، سن و بازار آن ارائه شود. یک دهه پیش، این توصیه با سردی خاصی مواجه شد و تنها نام ‌های بزرگ از این توصیه پیروی کردند. امروزه، این استاندارد به خوبی تثبیت شده برای مشاغل در حوزه های دیجیتال طراحی وب سایت است. مطالعات اخیر نشان می دهد که شفافیت عامل اصلی ایجاد یک تجربه کاربری طراحی وب سایت عالی است. این امر شهرت قوی برند را تضمین می کند، روابط سالم با مشتریان را تقویت می کند، سرنخ ایجاد می کند و عمر محصول و سازمان را طولانی می کند. مشاهده وضعیت سیستم طراحی وب سایت در درجه اول از طریق نشان ‌های طراحی وب سایت وضعیت، که فوراً وضعیت عملیاتی را نشان می‌دهند، و صفحات وضعیت عمومی طراحی وب سایت ، که در آن مخاطبان آنلاین ممکن است با اطلاعات حیاتی مانند معیارهای سیستم، تقویم ‌های تعمیر و نگهداری و داده‌های رویداد آشنا شوند، تحقق می ‌یابد.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

تعداد دستگاه های دستی که در سراسر جهان کار می کنند به طور تصاعدی در حال افزایش است. طبق آمار، بیش از 90 درصد از بزرگسالان صاحب تلفن همراه هستند، در حالی که تقریبا 50 درصد از کاربران گوشی های هوشمند اعتراف می کنند که نمی توانند بدون دستگاه خود زندگی کنند. چه بگوییم؛ طراحی وب سایت موبایل این روزها چیز بزرگی است. به همین دلیل است که در این پست در مورد طراحی وب سایت ریسپانسیو می نویسیم و نمونه های خوبی از این صنعت را نشان می دهیم. از یک طرف، این یک چیز خوب است، زیرا ما فرصتی برای رسیدگی سریع و کارآمد به مسائل داریم و اطلاعات را در محل پیدا می کنیم. از سوی دیگر این واقعیت چالشی را برای همه کسانی که اطلاعات را در اختیار کاربران طراحی وب سایت قرار می دهند ایجاد کرده است. قرارداد این است که در اواخر دهه 2000، ارائه اطلاعات برای کاربران طراحی وب سایت یک تکه کیک بود. شما فقط به چندین نسخه از یک طراحی وب سایت نیاز دارید: یکی برای تلفن های همراه، دیگری برای رایانه های رومیزی. با این حال، در سال 2020 ما نمی توانیم متعهد شویم که از هر عامل کاربر طراحی وب سایت جدید با تجربه سفارشی خود پشتیبانی کنیم زیرا هر سال شاهد ابعاد و اندازه های صفحه نمایش جدید هستیم. ایجاد سبک برای هر اندازه صفحه نمایش زمان بر، مصرف منابع و گران است. حتی اگر بتوانید تمام نقاط شکست در جهان را پوشش دهید، این امر به طور جدی طراحی وب سایت را بارگذاری می کند و به طور مستقیم عملکرد را کاهش می دهد که تبدیل ها و تعامل کاربر طراحی وب سایت با نام تجاری را به شدت بدتر می کند، تا چیزی در مورد سرمایه گذاری پول زیاد بدون بازگشت سرمایه مناسب نگوییم. بنابراین، چگونه کارآفرینان می توانند از این سرنوشت اجتناب کنند و با موفقیت به قلمروهای در حال تغییر سریع گستره های دیجیتال برخورد کنند؟ پاسخ ساده است - طراحی وب سایت واکنشگرا را اتخاذ کنید.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

موقعیت کسب و کار خود را در اولین دنیای صوتی طراحی وب سایت که به سرعت نزدیک می شود پذیرش گوشی های هوشمند به شدت افزایش یافته است، بنابراین منجر به تغییرات قابل توجهی در چشم انداز جستجو شده است. ما به سرعت در حال وارد شدن به دنیای اول صدا در مورد جستجوها هستیم. علاوه بر این، از آنجایی که کسب ‌وکارها پلتفرم‌ های تجارت الکترونیک طراحی وب سایت را دسته جمعی می ‌پذیرند، شما هیچ گزینه ‌ای ندارید جز اینکه با بهینه ‌سازی محتوا طراحی وب سایت ، طراحی وب سایت و هر چیز دیگری برای همگام شدن با زمان ‌های در حال تغییر، ایمن باشید. همچنین بررسی کنید که چگونه طراحی وب سایت خود را برای جستجوی صوتی و تصویری بهینه کنید. تقلا برای تعداد محدود مشتری واقعی است. و، شما نمی خواهید تکه پای را از دست بدهید. بنابراین چگونه می توانید جستجوی صوت طراحی وب سایت ی و فناوری پوشیدنی را برای به دست آوردن مزیت رقابتی نسبت به مشتریان خود بهینه کنید؟

ادامه در لینک زیر:



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

برای اینکه حضور آنلاین خود را احساس کنید، طراحی وب سایت شما باید همیشه فعال باشد. مهم نیست که طراحی وب سایت شما چقدر خوب به نظر می رسد و چقدر کاربر پسند است اگر کاربران طراحی وب سایت نتوانند آن را ببینند زیرا همیشه از کار افتاده است. این بدان معناست که برای دستیابی به کمترین زمان خرابی ممکن باید به خوبی توسعه و بهینه شود. توسعه طراحی وب سایت حتی برای متخصصان با تجربه کار ساده ای نیست. همه چیز همیشه "شکست" این یک فرآیند تکراری است که به زمان، تلاش و فداکاری زیادی نیاز دارد که می تواند به نتایج شگفت انگیزی دست یابد. اولین قدم در این مسیر این است که پارامترهای دقیق کار را مشخص کنید. اهداف و اهداف پروژه طراحی وب سایت چیست؟ در واقع چه چیزی را می توان انجام داد و در چه چارچوب زمانی؟ اگر برنامه ها در اواسط توسعه تغییر کنند چه اتفاقی می افتد؟ اگر می خواهید یک طراحی وب سایت کارآمد داشته باشید، باید به همه این سؤالات پاسخ داده شود. عدم انجام این کار در همان ابتدا منجر به بی ثباتی در روند توسعه می شود. این به ناچار عوارضی ایجاد می کند که به نوبه خود منجر به خرابی می شود - که می خواهید از آن اجتناب کنید. راه مقابله با مسائل احتمالی ساده است. توسعه دهندگان طراحی وب سایت خوب را انتخاب کنید و قبل از شروع، جزئیات پروژه طراحی وب سایت را با دقت با آنها بررسی کنید. همانطور که پروژه طراحی وب سایت ادامه دارد با آنها صادق و صریح باشید و با جدیتی که سزاوار آن است، با آنها رفتار کنید

ادامه مطلب در لینک زیر:



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

فروشگاه طراحی سایت تجارت الکترونیک شما ناقص است تا زمانی که بتواند راهی برای حفظ و جذب بازدیدکنندگان طراحی سایت پیدا کند. برای انجام این کار، بازرگانان ممکن است بخواهند یک طراحی سایت تجارت الکترونیک زیبا و با قابلیت حرکت آسان ایجاد کنند. اگر فروشگاه آنلاین شما بتواند روند خرید را تسهیل کند، افزایش چشمگیری در درآمد دریافت خواهید کرد. برای رسیدن به این هدف، بازرگانان ممکن است بخواهند روی ویژگی های طراحی سایت خاص سرمایه گذاری کنند تا یک رابط بی عیب و نقص برای بازدیدکنندگان طراحی سایت ایجاد کنند. کاربران طراحی سایت باید مکان یابی اطلاعات را آسان تر کنند. چنین ویژگی هایی نحوه تعامل کاربران طراحی سایت با فروشگاه طراحی سایت تجارت الکترونیک را بهبود می بخشد و تجربه ای به یاد ماندنی را برای آنها به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب:



:: برچسب‌ها: طراحی سایت،طراحی وب، طراحی وب سایت،وب، سایت، وب اور ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

در گذشته و در حال حاضر، تجارت تماماً در مورد فروش محصولات و خدمات است. هر تصمیم بر اساس مؤثرترین راه برای ترغیب مشتری یا مشتری به خرید آنچه شما ارائه می دهید است. با این حال، همه چیز در حال تغییر است. با گذشت سال ها، شرکت ها بیشتر بر نحوه خدمات رسانی به مشتری تمرکز می کنند، نه اینکه چگونه می توانند چیزی را به مشتری بفروشند. با استفاده از این مدل، محصول به تجربه ای تبدیل می شود که برای هر فرد ارائه می کنید. طراحی UX/UI طراحی وب سایت تعیین خواهد کرد که آن تجربه چیست. با گذشت زمان، نحوه تصمیم گیری مشتریان برای ارائه خدمات خود نیز تغییر خواهد کرد. مشتریان به جای اینکه صرفاً به محصول یا خدمات بدون در نظر گرفتن شرکت نگاه کنند، رابطه ای که با شرکت دارند را در نظر می گیرند. شرکت‌ ها باید شروع به تمرکز بر شخصیتی کنند که می ‌خواهند آنها را نمایندگی کند و برندشان به ‌عنوان دستگاه‌ های تعاملی دارای شخصیت ‌هایی است که با کاربران طراحی وب سایت ارتباط برقرار می ‌کنند.

ادامه در لینک زیر:



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

باید بدانید که طراحی سایت شامل وظایفی است که به مهارت های فنی برنامه نویسی و دانش در قابلیت استفاده از طراحی سایت نیاز دارد. این مهارت ها از جمله آشنایی با ابزارهای طراحی سایت و دانستن زبان های کدنویسی مانند HTML و CSS برای هر طراح طراحی سایت ضروری است. با این حال، با انتخاب بهترین پلتفرم‌های طراحی سایت مانند WordPress، Wix، Squarespace، Joomla و Drupal، حتی نیازی به یادگیری تمام جزئیات در مورد HTML و CSS ندارید. این پلتفرم ها به طور خودکار همه کارها را انجام می دهند و کار شما را آسان می کنند. یادگیری این پلتفرم‌ها که به شما سرعت می ‌دهند به سادگی از آنها استفاده کنید. با این حال، تخصص در زمینه شما موفقیت بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. نکته دیگر این است که بدانید چه چیزی را بیشتر دوست دارید تا مشخص کنید در چه زمینه هایی می خواهید خدمت کنید. وقتی تمرکز داشته باشید، آژانس طراحی سایت شما می‌تواند در صنایع خاصی راحت ‌تر و سریع ‌تر متمایز شود. این کار عالی را ایجاد می کند که خدماتی را ارائه می دهد که شما در آن مهارت دارید و دوست دارید. هنگامی که آماده ارائه خدمات به مشتریان خود هستید، می توانید آژانس طراحی سایت خود را راه اندازی کنید. آژانس طراحی سایت و طرح تجاری خود را با جزئیات تعریف کنید

ادامه در لینک زیر:



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

InVision بستری برای همکاری فراگیر در طراحی وب سایت و توسعه محصول دیجیتال است. با InVision، می توانید تصاویر و اشکال اصلی را اضافه کنید و با نشانگر ماوس خود قاب سیمی را بکشید InVision یک ابزار عالی برای کار تیمی است زیرا یک برنامه ابری است که چندین طراح و ذینفعان می توانند به طور همزمان وارد آن شوند و بنویسند. برای طراحان طراحی وب سایتی که می ‌خواهند با اعضای تیم در طرح اولیه وایرفریم همکاری کنند یا در مورد وایرفریم‌های اصلاح ‌شده ‌تر نظر دهند، به خوبی کار می‌ کند.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 تير 1401 | نظرات ()