نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

در چند سال اخیر شاهد انقلاب های زیادی در زمینه گرایش های طراحی وب سایت بوده ایم. از رونق طراحی وب سایت های تجارت الکترونیک تا ظهور چت بات ها، صنعت طراحی وب سایت همیشه در حال تغییر بوده است. به نظر می‌رسد که امکانات فنی در سال 2021 بی ‌پایان است و ما میبینیم که طراحان طراحی وب سایت افراطی بازی می‌کنند، سبک‌های قبلی را دوباره ابداع می‌کنند و به طور مداوم تکنیک‌های جدید را آزمایش می‌کنند. همچنین چندین سبک محبوب مانند مینیمالیسم همیشه حاضر و فضاهای خالی سفید وجود دارد که مدتی است شاهد آنها هستیم. برخی از سبک های محبوب نیز وجود دارد. تکامل این صنعت وقتی به یاد می آوریم که غول های رسانه های اجتماعی چگونه به گذشته نگاه می کردند، ما را مجذوب خود می کند. خلاصه کردن کل سفر کاری است که ما دوست داریم روزی انجام دهیم، اما برای امروز.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

همه گیری ویروس کرونا (COVID-19) به طور قابل توجهی نحوه عملکرد مشاغل - به ویژه مشاغل کوچک - را در سال 2020 تغییر داده است. چندین کسب و کار کوچک، چه در ایالات متحده و چه در سراسر جهان، به دلیل همه گیری همه گیر مجبور به بستن درهای خود شدند. در واقع، نظرسنجی مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم ایالات متحده آمریکا PNAS) ) نشان داد که تقریباً 43 درصد از 5800 کسب و کار کوچک شرکت کننده مجبور به تعطیلی موقت شدند که عمدتاً به دلیل کاهش تقاضا و نگرانی های سلامت کارکنان بود. در نتیجه این تعطیلی ها، شرکت ها مجبور به تطبیق و تغییر فعالیت های خود به حوزه آنلاین شده اند. این احتمالاً یکی از دلایل بسیاری است که از زمان شروع همه‌ گیری، شاهد چنین افزایش قابل توجهی در فعالیت آنلاین بوده‌ایم.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

بنابراین، آیا به راه اندازی یک آژانس طراحی وب سایت فکر می کنید؟ ایده باشکوهی است کووید-19 به مشاغل نشان داده است که حضور آنلاین خوب چقدر می تواند برای مشاغل موفق یا مختل کننده باشد. در طول این بیماری همه گیر، همه ما شاهد بوده ایم که تقاضا برای طراحی وب سایت افزایش یافته و همچنان افزایش خواهد یافت. امروزه، راه اندازی کسب و کار شخصی توسط طراحی وب سایت بسیار رایج تر است. پس از یادگیری تمامی مهارت های لازم در مورد طراحی وب سایت مانند کدنویسی، طراحی، فتوشاپ، سئو، فناوری اطلاعات و غیره، اکنون همه چیز آسان تر شده است و تنها چند مرحله برای راه اندازی آژانس طراحی وب سایت باقی مانده است. وقتی مراحل طراحی وب سایت را بدانید و برنامه داشته باشید، می توانید آژانس طراحی وب سایت خود را با موفقیت راه اندازی کنید. رشد و موفقیت در یک تجارت طراحی وب سایت زمان می برد، بنابراین باید انتظارات خود را مدیریت کنید و خود را برای موفقیت آماده کنید. در اینجا برخی از مراحل ضروری در طراحی وب سایت وجود دارد که برای شروع موفقیت آمیز مهارت های خود به حرفه، تکمیل فرآیند راه اندازی آژانس طراحی وب سایت خود، باید آنها را بررسی کنید. قبل از راه اندازی آژانس طراحی وب سایت خود باید بدانید که طراحی وب سایت شامل وظایفی است که به مهارت های فنی برنامه نویسی و دانش در قابلیت استفاده از طراحی وب سایت نیاز دارد. این مهارت ها از جمله آشنایی با ابزارهای طراحی وب سایت و دانستن زبان های کدنویسی مانند HTML و CSS برای هر طراح طراحی وب سایت ضروری است. با این حال، با انتخاب بهترین پلتفرم‌ها مانند WordPress، Wix، Squarespace، Joomla، و Drupal، حتی لازم نیست همه جزئیات را در مورد HTML و CSS یاد بگیرید. این پلتفرم ها به طور خودکار همه چیز را انجام می دهند و کار شما را آسان می کنند. یادگیری پلتفرم‌ طراحی وب سایت که به شما سرعت می‌دهند، به سادگی استفاده از آنهاست. با این حال، تخصص در زمینه طراحی وب سایت موفقیت بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. نکته دیگر این است که بدانید چه چیزی را بیشتر دوست دارید تا مشخص کنید در چه زمینه هایی می خواهید خدمت کنید. وقتی تمرکز داشته باشید، آژانس شما می‌تواند در صنایع خاصی راحت‌تر و سریع‌تر متمایز شود. این کار عالی را ایجاد می کند که خدماتی را ارائه می دهد که شما در آن مهارت دارید و دوست دارید. هنگامی که آماده ارائه خدمات به مشتریان خود هستید، می توانید آژانس طراحی وب سایت خود را راه اندازی کنید.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایتطراحی سایت

چه قصد دارید آگاهی از برند خود را افزایش دهید یا تعداد فروش خود را افزایش دهید، رسیدن به اهداف خود بدون داشتن یک طراحی سایت کاملاً سنجیده ممکن است دشوار باشد. مخاطب شما چیزی کمتر از طراحی سایتی که تمام اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری خرید درست را دارد، انتظار ندارد. همانطور که گفته شد، نحوه استفاده مردم از طراحی سایت ها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولاتی که می خواهند بخرند دائما در حال تغییر است. طراحی سایتی که امسال کار می کند ممکن است در سال آینده کارایی نداشته باشد، بنابراین مهم است که از روندهای مهم طراحی سایت پیروی کنید که می تواند به برند شما کمک کند مرتبط بماند و نتایجی را که می خواهید ایجاد کند. بیایید به چند ایده برای بهبود ظاهر و عملکرد طراحی سایت کسب و کار خود نگاهی بیندازیم: 1. ترکیب تصاویر با گرافیک در طراحی سایت شما هرگز نمی توانید با عکس های با کیفیت بالا اشتباه کنید تا بازدیدکنندگان طراحی سایت را جذب کنید. امروزه از گرافیک برای تکمیل تصاویر استفاده می شود و زیبایی شناسی بسیار رسا و پویا ایجاد می کند. برای اینکه این کار عملی شود، باید گرافیک ها و عکس های مناسبی را انتخاب کنید که با شخصیت برند شما همخوانی داشته باشد. استفاده از بهترین ابزار طراحی سایت در این مرحله به شما کمک می کند. به عنوان مثال، اگر صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید که ظروف پخت و پز می فروشد، می توانید از تصاویر کیک ها و کیک ها استفاده کنید که با تصاویر پویا همپوشانی دارند. این طراحی سایت زیبایی را ایجاد می کند که مطمئناً مشتریان بالقوه را جذب می کند. 2. احساس مینیمالیستی در طراحی سایت اگرچه مینیمالیسم چیز جدیدی نیست، اما جذابیت خود را در بین برندهایی حفظ می کند که زیبایی شناسی پیچیده و لوکسی دارند.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

چرا به یک طراحی وب سایت نیاز دارم، درحالی که من یک صفحه اینستاگرام دارم؟ بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک این سوال را در ذهن دارند. هر کسی که در بازاریابی دیجیتال، رسانه های اجتماعی یا طراحی وب سایت بوده است، بارها با این سوال مواجه می شود. و اساساً دلیل استفاده از اصطلاح "کسب و کار کوچک" به این دلیل است که در گذار به یک شرکت سودآور و بزرگ، اعتبار اجتماعی نقشی حیاتی ایفا می کند و داشتن یک طراحی وب سایت یکی از منابع حیاتی اعتبار اجتماعی است. چیزهای دیگری نیز وجود دارد که با یک طراحی وب سایت خوب همراه است. بنابراین، اگر علاقه مند به جذب ترافیک و فروش بیشتر از سوی مخاطبان هدف خود هستید، تا انتهای این لیست بمانید. برای بقیه شما! لطفاً در سال آینده بازگردید، وقتی دیدید دوستانتان با کمک طراحی وب ‌سایت کسب ‌وکارشان ثروت خود را تبدیل می‌کنند. چرا به یک طراحی وب سایت نیاز دارید؟ پاسخ ساده این است که طراحی وب سایت ها می توانند به شما در ایجاد کسب و کار، فروش، سرنخ و همچنین افزایش ارزش برند شما کمک کنند. از نظر افزایش اعتبار در مقابل مشتریان کمک می کند و به کسب و کارها کمک می کند تا خدمات خود را به مخاطبان هدف نشان دهند. کسب‌ وکار شما می‌تواند برای تمام روز ساعت 6 بعدازظهر تعطیل شود و کسی تماس‌ها را برای پاسخگویی به چیزهایی درباره کسب‌ وکار شما انتخاب نکند. با این حال، طراحی وب سایت شما 24 ساعته و 365 روز در سال فعال خواهد بود و کسب و کار شما را تبلیغ می کند و خدمات شما را به مشتریان بالقوه شما معرفی می کند.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

وقتی صحبت از عملکرد طراحی سایت و رشد طراحی سایت به میان می آید سرعت طراحی سایت نقش حیاتی ایفا می کند. این معیارهای مختلف از جمله سئو و نرخ تبدیل را تحت تاثیر قرار می دهد. در دنیای امروزی که گوگل به وضوح بیان کرده است که زمان بارگذاری طراحی سایت بر نتایج جستجو تأثیر می گذارد، همه افراد از بالای چرخه (توسعه دهندگان طراحی سایت) گرفته تا بازاریاب دیجیتال روی این معیار تمرکز زیادی دارند. داشتن یک طراحی سایت کند این روزها برای بسیاری از مردم یک کابوس است. زمان بارگذاری زیاد به این معنی است که اساساً شما 50 درصد از مشتریان خود را از دست می دهید. از این گذشته، هیچ کس دوست ندارد طراحی سایتی را که کند است مرور کند. میزبانی طراحی سایت کند طراحی سایت ها نیز به دلیل مشکلات سرور به کندی بارگذاری می شوند. می‌دانید، سرور مانند یک ژنراتور است، قبل از اینکه کسی روی طراحی ‌سایت کلیک کند، می‌خوابد و سپس مانند یک ماشین با کلیدی که در التهاب وارد شده است، شروع به بارگیری می‌کند. چگونه این اتفاق می افتد این است که مرورگر شما به سرور شما اطلاع می دهد که باید داده های طراحی سایت را برای بارگذاری طراحی سایت ارسال کند. اگر سرور چالشی داشته باشد، بیشتر از حد متوسط طول می کشد. برخی از دلایل داشتن یک سرور کند در طراحی سایت هستند. شما در طراحی سایت یک سرور رایگان دارید شما در طراحی سایت از یک سرویس بد با پشتیبانی ضعیف استفاده می کنید شما در طراحی سایت ترافیک بالایی دارید و زمان آن رسیده که سرور خود را به روز کنید

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

در سال 2022، شما همچنان باید به جایگاه خود در رتبه بندی گوگل، اهمیت دهید. گوگل حداقل در 10 سال گذشته ابزار و نیروی قدرتمندی در زندگی ما بوده است. قرارگیری در رتبه بالا در گوگل هنوز یکی از بزرگترین چالش‌ها است. اول اینکه در تمام زمینه ها بسیار رقابتی است. تخمین زده می شود که تقریباً 2.75 میلیون پست هر روز منتشر می شود و این آمار فقط مربوط به وردپرس است. در مرحله دوم، شما باید بفهمید الگوریتم گوگل چگونه کار می کند. برای کمک به شما در شکستن کد نحوه رتبه بندی بالاتر در Google، ما 15 روش برتر را خلاصه کرده ایم. برخی از این موارد را ممکن است از قبل در حال پیاده سازی باشید. نکات دیگر ممکن است برای شما جدید باشد. در هر صورت، هر یک از این موارد را مرور کنید و بخش هایی را که می توانید در سال جدید تغییر دهید، بررسی کنید. چرا رتبه گوگل شما هنوز مهم است؟

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

بسیاری از ما به صورت روزانه در اینترنت مرور می کنیم. ما از طراحی وب سایت برای مشاوره گرفتن، کسب دانش، ارتباط با مردم، معاشرت، فروش یا خرید کالا یا خدمات، سرگرمی و مواردی از این قبیل استفاده می کنیم. امکانات در طراحی وب سایت بی پایان است. آیا می دانید اکثر وب سایت های محبوب طراحی وب سایت سفارشی دارند؟ هر زمان که به دنبال نوعی اطلاعات هستیم، از طراحی وب سایت ها بازدید می کنیم. برخی از نمونه‌های طراحی وب سایت‌ ها عبارتند از: گوگل، یاهو، آمازون، ویکی‌پدیا و غیره. طراحی وب سایت های ذکر شده در بالا کاملاً جریان اصلی هستند و همه آنها هدف مشخصی را دنبال می کنند. آیا تا به حال فکر کرده اید که این طراحی وب سایت ها چگونه ساخته شده اند؟ توسعه وب سایت چیست؟ فرآیند یک طراحی وب سایت و انتشار در طراحی وب سایت به عنوان توسعه وب سایت شناخته می شود. برای افرادی که تازه وارد فناوری می شوند، ایده یک طراحی وب سایت می تواند بسیار ترسناک باشد. این فرآیند می تواند پیچیده باشد. با این حال، متخصصانی وجود دارند که می توانند یک طراحی وب سایت برای شما ایجاد کنند. آنها به عنوان توسعه دهندگان وب شناخته می شوند. طراحی وب سایت یکی از اجزای توسعه وب سایت است. این به طراحی وب سایت به عنوان یک کل اشاره دارد. وقتی از یک وب سایت بازدید می کنید، محتوایی که می بینید به عنوان بخشی از طراحی وب سایت انجام می شود. طراحی وب سایت سفارشی می تواند بسیار سودمند باشد، زیرا یک برند منحصر به فرد به جا می گذارد.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

الگوهای ترکیب طراحی سایت به طور مداوم در حال تغییر هستند. به طور همزمان، برخی از سبک های اصلی وجود دارند که ناپدید نمی شوند - مانند اعتدال فراگیر و ترسیم سطح واضحی که برای مدتی طولانی شاهد آن بوده ایم. 1. حالت تاریک در طراحی سایت حالت تاریک در طراحی سایت، که در آن نقطه یک الگوی اصلی در سال 2020 به دلیل صفحه نمایش های OLED بود، یک سال بعد به طور قابل توجهی مشهورتر خواهد شد. در حال حاضر ساده، زیبا و شیک به نظر می رسد. تلگرام، اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و اپل تنها چند نمونه از برندهای بزرگی هستند که موضوعات انتخابی را در پایه خود ارائه می دهند. اگر به راه حل های طراحی سایت بیشتری علاقه دارید، مجموعه مدل های آیفون را بررسی کنید. 2. لمس انسان در طراحی سایت عناصر طراحی دست‌کش احساسات و انسانیت را به طراحی سایت‌ ها می‌آورند، چیزی که کاربرانی که از فناوری خسته شده‌اند هوس می‌کنند. در واقع، این روند سرکش تقریباً برعکس پیکسل کامل است، بنابراین لبه های ناهموار و اشکال آشکار خود را به رخ بکشید تا نشان دهید که برند شما چقدر انسانی و واقعی است. 3. عناصر سه بعدی همه جانبه در طراحی سایت گرافیک حجمی همیشه مردم را مجذوب خود کرده است. این روندی است که تنها توسط فناوری و هزینه متوقف شده است. تا زمانی که واقعیت مجازی فراگیرتر و مقرون به صرفه تر شود، تصاویر سه بعدی بیش از حد واقع گرایانه، که اغلب کل صفحه را در بر می گیرد، بهترین راه برای ایجاد یک تجربه همه جانبه در طراحی سایت شما است. به لطف پیشرفت در فناوری طراحی سایت و اصلاح مداوم بازی های خود، طراحان سایت به طور فزاینده ای از عناصر سه بعدی استفاده می کنند زیرا فناوری های VR/AR شتاب می گیرند و زیبایی و تأثیرگذاری را به عناصر سه بعدی در طراحی سایت می بخشند. 4. سایه ها، لایه ها و اجزای در حال حرکت در طراحی سایت سایه های ظریف و اجزای متحرک تأثیری شبه سه بعدی ایجاد می کنند و پلان ها را لایه لایه تر و جذاب تر می کنند. این الگو انتظار ایجاد عمق را دارد. با تصویر کار می‌کند، در عین حال با متن و عکس‌ها کار می‌کند و به پلان احساس زیبایی می‌دهد، گویی که اجزا روی هم قرار گرفته‌اند. 5. ترکیب عکاسی با گرافیک در طراحی سایت استفاده از عکس های واقعی که با تصاویر یا گرافیک ترکیب شده اند، واقعاً روح برند را به تصویر می کشد. سبک این تصاویر می‌تواند بر نحوه تفسیر افراد از عکس تأثیر بگذارد – چرخش‌های کارتونی برای چیزهای بازیگوش‌تر و چرخش‌های هندسی برای چیزهای پیچیده‌تر بهتر استفاده می‌شوند. عکس‌های باکیفیت در حال حاضر به تنهایی عالی به نظر می‌رسند، اما افزودن گرافیک‌های جالب واقعاً استعداد خلاقانه شما را نشان می‌دهد.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

طراحی وب سایت و طراحی سایت به مجموعه مهارت خاصی از طراح های وب سایت نیاز دارد. همچنین باید مطمئن شوید که ابزار مناسبی دارید تا بتوانید آخرین روند طراحی سایت را برای سال 2021 و سال های آینده برای طراحی سایت پیاده سازی کنید. در این مقاله، به طور خلاصه به مهارت‌ها و ابزارهای مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک طراحی ‌سایت مورد نیاز که برای پروژه‌های خود دستمزد گزافی می‌گیرند، خواهیم پرداخت! چه مهارت هایی برای طراحی سایت مدرن نیاز دارم؟ طراحی سایت مدرن به معنای دانستن نحوه کار با طرح های کامپوزیت مبتنی بر لایه برای استفاده از تأثیر انیمیشن اختلاف نظر، دانش اسکئومورفیسم و نومورفیسم برای جلوتر ماندن از منحنی است، درک عمیق و آشنایی با طرح های رنگی کاهش فشار چشم، و تمامی مهارت های زیر: آشنایی با روندهای نوظهور و محبوب طراحی سایت آشنایی با بهترین روش های طراحی سایت و نمونه سازی چشم برای جزئیات در طراحی سایت قدردانی از طرح های رنگی مدرن، رنگ سال پنتون و غیره در طراحی سایت تجربه کار در پروژه های کوچک و بزرگ در طراحی سایت آشنایی با مفاهیم تفکر طراحی سایت اگر این مهارت های لازم را دارید، می توانید نسبت به همسالان خود حقوق بالایی دریافت کنید. همچنین به آگاه بودن از اخبار کمک می کند تا در مورد روش های جدید برای بهبود تجربه کاربر با طراحی سایت خود بیاموزید. طراحی سایت برای استارتاپ ها طراحی سایت،از کجا شروع کنیم؟ طراحی سایت چیست و چرا به آن احتیاج داریم برای طراحی سایت کارآمد به چه ابزارهایی نیاز دارم؟ علاوه بر این، شما به ابزارهای مناسبی در طراحی سایت نیاز دارید که این قابلیت ها را برای طراحی سایت و نمونه سازی وب سایت خود حتی قبل از اینکه به مرحله توسعه برود، ارائه دهد. به یاد داشته باشید: به عنوان یک طراح UI و UX، باید بدانید که چگونه نمونه های اولیه تعاملی در طراحی سایت ایجاد کنید که شبیه به زندگی هستند، و باید با ابزارها و مهارت های مورد نیاز برای طراحی سایت کارآمد آشنا باشید. بهترین ابزارها معمولاً برنامه های SaaS مبتنی بر ابر هستند تا بتوانید از هر جایی کار کنید. اینکه آیا اعضای تیم طراحی سایت شما از راه دور از خانه در نقاط مختلف شهر یا در سراسر جهان کار می کنند، یک نکته مهم است. با این حال، همانطور که خواهید دید، برخی از گزینه های دسکتاپ بسیار همکاری نیز وجود دارد. در اینجا برخی از بهترین ابزارها برای انبار نرم افزار طراحی سایت شما آورده شده است:

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

فناوری به سرعت در حال رشد و تغییر بوده است. ما شاهد نوآوری هایی هستیم که قبلا غیرقابل تصور بودند. یکی از این نوآوری‌ها برای بسیاری از افراد، متاورس است - یک محیط مجازی منحصربه‌فرد و همه‌جانبه که به سرعت اینترنت را اشغال می‌کند. شاید اولین بار آن را در فیلم های علمی تخیلی مانند Ready Player One یا سریال The Matrix دیده باشید، اما اکنون چیزی فراتر از داستان است. با افزایش مداوم واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR)، متاورژن ها در حال نفوذ به اینترنت هستند. تخمین زده می شود که تقریباً 85 میلیون کاربر در سال 2021 حداقل یک بار در ماه AR یا VR را تجربه کرده اند. در حالی که Metaverse دقیقاً آن چیزی نیست که فیلم های علمی تخیلی آن را به تصویر کشیده اند، اما همچنان به تولید ارزش غیرقابل تصور به عنوان یک پلت فرم محاسباتی جدید ادامه می دهد. در نگاه اول به نظر می‌رسد رسانه‌های خبری سطح بالا، همه کاره باشند. فوربس حتی ستونی را با کتی هاکل، آینده‌پژوه مشهور فناوری و استراتژیست متاورس آغاز کرد. علاوه بر این، یک صندوق حمایتی از ایده های حوزه متاورس به نام Metaverse Investment Fund Metaverse ATF (NYSE: META) تاسیس شده است. همه اینها نشان دهنده اهمیت روزافزون متاورژن ها در حال حاضر می باشد. به نظر می رسد کاربران زیادی نیز در حال گرفتن اطلاعات در متاورس هستند. کلمه کلیدیmetaverse 677000 بار در گوگل جستجو شده است. در همین حال، هشتگ #metaverse با بیش از 60000 پست در پلت فرم رسانه های اجتماعی و به طور گسترده در اینستاگرام استفاده شده است و بیش از 500 بار در ساعت در توییتر، توییت می شود. وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی، روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال می شود، چه پیامدهایی دارد؟ در اینجا، ما یک سیر عمیق در این جهان مجازی انجام می دهیم. سیری عمیق در بازاریابی متاورس: درک متاورس بازاریابی در متاورس سایر نمونه های متاورس منحصر به فرد آینده Metaverses چالش ها در متاورس درک متاورس امروزه متاورس شامل یک فضای مجازی مشترک است که در آن کاربران با آواتارهای مجازی نمایش داده می شوند. این جهان های مجازی بر اساس تصمیمات و تعاملات کاربران در فضا به تکامل و رشد خود ادامه می دهند. به همین منظور، جهان واقعی را منعکس می‌کند که «پایانی» ندارد. این فقط جهانی است که با ورود کاربران بیشتر و بیشتر به گسترش خود ادامه می دهد. متاورس فقط یک محیط مجازی ساده نیست که در آن طراحی ها به طور متمرکز برنامه ریزی شده باشند. یا فقط یک بازی ساده منحصراً برای لذت بردن کودکان. همچنین این یک برنامه ساده نیست که بتوانید آن را از اپ استور دانلود کرده و در زمان راحتی خود "بازی" کنید. متاورس ها جهان های مجازی هستند که واقعیت و دنیای مجازی را ادغام می کنند. ممکن است هنوز برای درک کامل متاورس با چالش روبرو باشید. اما با ما همراه باشید تا با توضیح مختصری از اصطلاحات، درکی کامل تر پیدا کنیم. همیشه فعال: متاورس ها وقتی آنها را ترک می کنید مکث نمی کنند و به پایان نمی رسند. آنها به طور نامحدود ادامه می دهند. در زمان واقعی وجود دارد: متاورس دارای یک جدول زمانی است که با زمان‌بندی دنیای واقعی هماهنگ است. کاربران محدوده منحصر به فردی دارند: بازیکنان متاورس می توانند همزمان فعالیت های جداگانه ای انجام دهند. در حالی که چند نفر در حال تعامل با یکدیگر هستند، ممکن است یک نفر در گوشه ای ثابت بایستد. جهان خودکفا و کاملا کارآمد: متاورس یک جهان کاملا کارآمد است که به کاربران امکان ایجاد، مالکیت، فروش و سرمایه گذاری را می دهد. کاربران همچنین می توانند به خاطر زحماتی که در متاورس انجام می دهند شناسایی شوند و به آنها پاداش داده شود. ترکیبی از پلتفرم های مختلف: پلتفرم های مختلف می توانند با هم در متاورس کار کنند. به عنوان مثال، در مورد بازی های ویدیویی، باید بتوانید آیتم هایی را از یک بازی به بازی دیگر بیاورید. محتوای ایجاد شده توسط کاربر: متاورس ها چیزی بیش از فضاهای مجازی برای حضور کاربران هستند. کاربران می توانند محتوایی ایجاد کنند که سایر کاربران نیز از آن لذت ببرند. بازاریابی در متاورس بازاریابان حوزه دیجیتال باید با آخرین پیشرفت های تکنولوژیک در جریان باشند. این شامل درک فراجهان و پتانسیل کامل آن است. آنچه بازاریابان باید بدانند این است که متاورس فقط یک چیز جدید مرسوم نیست. به نظر می رسد که اینجا برای ماندن است و راه خود را برای تبدیل شدن به چیز بزرگ بعدی باز می کند. چگونه بازاریابان می توانند با گسترش این متاواژه سازگار شوند؟ اول، بازاریابان باید ارزش هزاره توها و Gen Zers را به عنوان یک بازار هدف در نظر داشته باشند. این نسل ها همچنین کاربران مشتاق برخی از انواع متاورس ها، بازی هایی مانند Roblox و فناوری هایی مانند VR هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید بررسی کنیم که چگونه می توان بازاریابی را در متاورس انجام داد. بازاریابی فراجهانی موازی در بازاریابی واقعی تجارب بازاریابی ایجاد کنید که با تجربیات دنیای واقعی مرتبط باشد یا به موازات کاری که برند شما در زندگی واقعی انجام می دهد، باشد. به عنوان مثال، برند آبجو AB InBev's Stella Artois با Zed Run در ماه ژوئن کار کرد تا تجربه ای شبیه به Tamagotchi را با دربی کنتاکی ایجاد کند. آنها این کار را انجام دادند زیرا Stella Artois متعلق به AB InBev در حمایت مالی از رویدادهای ورزشی، به ویژه مسابقات اسب دوانی، بزرگ است. از این رو، ایجاد یک پلتفرم آنلاین که در آن اسب‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) معامله، مسابقه و پرورش داده می‌شوند، به نظر یک نقطه ورود طبیعی برای آن‌ها است.

ادامه مطلب:



:: برچسب‌ها: طراحی سایت،طراحی وب، طراحی وب سایت،وب، سایت، وب اور ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

ویترین مغازه بدون شک مهمترین ویژگی هر مغازه است. هرچه تعداد افرادی که از کنار مغازه رد می شوند بیشتر به ویترین مغازه شما توجه کنند، امکان به دست آوردن مشتریان بیشتر یعنی سود بیشتر خواهید داشت. وب سایت، نمایش فروشگاه محصولات شماست. هر چه جذابتر باشد، احتمالاً مشتریان بیشتری خواهید داشت. بنابراین داشتن یک وب سایت حرفه ای و جلب توجه برای کسانی که قصد موفقیت در کسب و کار خود را دارند توصیه می شود. سوالی که در ذهن وجود دارد این است که "هزینه طراحی سایت چقدر است؟" برای داشتن یک وب سایت حرفه ای به یک آژانس طراحی سایت حرفه ای یا یک طراح سایت نیاز دارید تا وب سایت خود را ایجاد کنید. برخی از صاحبان مشاغل ممکن است فکر کنند که این کار بسیار پرهزینه است یا نمی توانند هزینه طراحی سایت مجدد وب سایت را بپردازند. در واقع، ممکن است اینطور نباشد! بیایید نگاهی دقیق تر به قیمت آژانس طراحی سایت و بهترین ابزار طراحی سایت داشته باشیم. گزینه های طراحی سایت به احتمال زیاد قصد دارید یک وب سایت حرفه ای و موفق داشته باشید تا ترافیک، فروش، اثربخشی بازاریابی و در نهایت درآمد بیشتر را برای شما به ارمغان بیاورد. برای دستیابی به همه اینها، شما 3 گزینه برای ایجاد سایت خود و طراحی آن وب سایت به صورت حرفه ای دارید. هر گزینه طراحی سایت دارای مزایا و معایب خود است. سعی می کنیم مزایا و معایب طراحی سایت و همچنین هزینه ها را خلاصه کنیم. 1. طراحی سایت خود به تنهایی اگرچه ممکن است به عنوان یک گزینه حرفه ای در نظر گرفته نشود، بسیاری از ارائه دهندگان قالب وب سایت (DIY (خودتان را انجام دهید مانند Weebly، WordPress و Shopify وجود دارد. این وب سایت ها به شما پیشنهاد می کنند تا با کمترین هزینه وب سایت خود را طراحی کنید. آنها همچنین کسانی را هدف قرار می دهند که دانش کمی در مورد طراحی سایت دارند یا اصلاً دانش ندارند. هر کسی که ایده کمی در مورد یک طراحی سایت داشته باشد یا تقریباً هیچ ایده ای نداشته باشد، می تواند به لطف ابزارهای آنلاین این ارائه دهندگان یک وب سایت بسازد. اگرچه ممکن است این انتخاب را برای استعفا از وب سایت خود و کاهش هزینه ترجیح دهید، اما برای کسانی که به دنبال کسب و کار آنلاین موفق و حرفه ای هستند توصیه نمی شود. زمینه های تخصصی مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، مانند طراحی UX، ایجاد محتوا و سئو. ممکن است برای مالک سخت باشد که همه اینها را به تنهایی انجام دهد. همانطور که در بالا ذکر شد، وب سایت های حرفه ای نیاز به طراحی سایت حرفه ای دارند که توسط متخصصان طراحی سایت انجام شود. پس قبل از اینکه خودتان برای طراحی سایت خود آماده شوید، دو بار فکر کنید. 2. کار با یک طراح سایت آزاد کار با یک فریلنسر نیز در هنگام طراحی سایت شما یک گزینه است. این برای شما بیشتر از طراحی سایت شما به تنهایی هزینه خواهد داشت زیرا باید به کسی پول بدهید که وب سایت شما را برای شما طراحی کند. اینکه یک طراح سایت فریلنسر چقدر از شما هزینه می گیرد، تنها به فریلنسر بستگی دارد. در مشاغل آزاد، نرخ ثابتی برای هیچ خدماتی وجود ندارد. اگرچه این گزینه ممکن است هزینه کمتری نسبت به یافتن یک آژانس طراحی سایت داشته باشد. با این حال، خطرات خاص خود را دارد. از آنجایی که شما با یک فرد مجرد کار خواهید کرد، ممکن است از توانایی ها و مهارت های او در تمام زمینه های طراحی سایت مطمئن نباشید. همچنین، هزینه طراحی سایت یک فریلنسر ممکن است همیشه چندان مقرون به صرفه نباشد. بسته به فریلنسری که با آن کار می کنید، هزینه طراحی سایت شما ممکن است بسیار پرهزینه یا بسیار ارزان باشد. با این حال، در پایان روز، اعتماد به یک شخص ممکن است اثربخشی بازاریابی را که از وب سایت خود انتظار دارید را برای شما به ارمغان نیاورد. 3. استخدام آژانس طراحی سایت این گزینه بسیار جلوتر از گزینه های دیگر است زیرا شما به تیمی از متخصصان که خود را در زمینه خود ثابت کرده اند اعتماد خواهید کرد. با پیدا کردن یک آژانس طراحی سایت، اولین قدم حرفه ای را در آینده کسب و کار خود با ایجاد یک وب سایت حرفه ای با طراحی سایت خوب بردارید قیمت آژانس طراحی سایت به کشور و منطقه ای که در آن هستید بستگی دارد. در حالی که در برخی مناطق قیمت آژانس های دیجیتال نسبتا پایین است، در برخی دیگر برعکس است. به عنوان مثال، قیمت آژانس های دیجیتال در انگلستان به طور قابل توجهی بالا است. دلیل این امر این است که رقابت قوی بین بهترین آژانس های دیجیتال در بریتانیا وجود دارد. اگرچه این رقابت کار بهتری ایجاد می کند. از آنجایی که اکثر آژانس‌های طراحی سایت حرفه‌ای سخت تلاش کرده‌اند تا بهترین خدمات طراحی سایت را ارائه دهند، هزینه بیشتری دریافت می‌کنند اما مؤثرترین طراحی‌ سایت ها را نیز ارائه می‌کنند. ممکن است به آنها اعتماد کنید تا موفق ترین طراحی سایت را به شما ارائه دهند و مطمئن شوید که در نهایت هزینه طراحی سایتی را که در وهله اول پرداخت کرده اید، پرداخت می کند. چرا باید در طراحی سایت سرمایه گذاری کنیم؟ همانطور که در بالا ارائه کردیم، به عنوان یک صاحب کسب و کار شما گزینه های خود را برای تصمیم گیری در مورد میزان سرمایه گذاری در طراحی سایت دارید. ممکن است بخواهید خودتان آن را طراحی کنید، یک فریلنسر استخدام کنید تا آن را با قیمت مناسب برای شما طراحی کند، یا مبلغ قابل توجهی را به یک آژانس طراحی سایت حرفه ای بپردازید تا یک وب سایت حرفه ای طراحی کنید. اگر انتظار دارید یک کسب و کار آنلاین خوب داشته باشید، در وهله اول باید قدم های درست و سرمایه گذاری درست را بردارید. هرچه بیشتر در وب سایت خود سرمایه گذاری کنید، به موقع نتایج بهتری خواهید گرفت. با استخدام یک آژانس طراحی سایت دیجیتال حرفه ای، یک تیم کامل از افراد حرفه ای مانند: توسعه دهندگان طراحی وب برای طراحی سایت طراحان گرافیک برای طراحی سایت طراحان UX/UI، برای طراحی سایت نویسندگان محتوا برای طراحی سایت کارشناسان سئو برای طراحی سایت

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

جستجوی صوتی یک فناوری جدید است که به شما امکان می دهد با استفاده از اعلان های صوتی، چیزهایی را به صورت آنلاین جستجو کنید. اگرچه 11 سال است که از آن استفاده می شود، اما اخیراً مورد استفاده قرار گرفته است. موقعیت کسب و کار خود را در اولین دنیای صوتی که به سرعت نزدیک می شود پذیرش گوشی های هوشمند به شدت افزایش یافته است، بنابراین منجر به تغییرات قابل توجهی در چشم انداز جستجو شده است. ما به سرعت در حال وارد شدن به دنیای اول صدا در مورد جستجوها هستیم. علاوه بر این، از آنجایی که کسب ‌وکارها پلتفرم‌ های تجارت الکترونیک را دسته جمعی می ‌پذیرند، شما هیچ گزینه ‌ای ندارید جز اینکه با بهینه‌ سازی محتوا، وب ‌سایت و هر چیز دیگری برای همگام شدن با زمان‌های در حال تغییر، ایمن باشید. تقلا برای تعداد محدود مشتری واقعی است. بنابراین چگونه می توانید جستجوی صوتی و فناوری پوشیدنی را برای به دست آوردن مزیت رقابتی نسبت به مشتریان خود بهینه کنید؟ یک برنامه اجرایی خوب ارائه دهید با افزایش استفاده از صدا برای جستجو، باید کسب و کار خود را با نیازهای جستجوی صوتی فعلی و آینده تطبیق دهید. این بدان معناست که شما باید یک استراتژی ایجاد کنید. شما باید تمام کلمات کلیدی مورد نیاز در وب سایت خود، محتوای موجود و نیازهای آینده خود را ارزیابی کنید. سپس باید محتوای جدیدی تولید کنید. در لیست آنلاین قرار بگیرید اگر یک تجارت محلی هستید، این برای شما خوب است. اما اگر نیستید، می توانید از این یکی صرف نظر کنید. اگر محلی هستید، یکی از راه‌های آماده شدن برای جستجوی صوتی، اطمینان از اینکه در فهرست آنلاین قرار گرفته ‌اید، است. برای مثال، اگر محصولات فناوری پوشیدنی را می فروشید، می دانید که اندازه نمایشگر آنها محدود است. علاوه بر این، گوشی های هوشمند از دستیارهای صوتی استفاده می کنند – به عنوان مثال، دستیار گوگل برای اندروید و سیری برای دستگاه های اپل. برخلاف نتایج جستجوی متنی Google، دستیارها نمی توانند نتایج جستجو را به ویژه برای مشاغل محلی نشان دهند. در عوض، ابتدا فهرست‌های کسب ‌وکار را نشان می‌دهند. خوب، در مرحله شما وب سایت خود را بهینه نمی کنید. در مورد کلمات کلیدی در وب سایت خود تحقیق کنید به یاد داشته باشید که مشتریان شما از جستجوی صوتی استفاده می کنند نه از کلمات کلیدی. این بدان معناست که به دلیل ماهیت ارتباطات انسانی باید با افزایش طول کلمه کلیدی مقابله کنید. بنابراین به جای هدف قرار دادن کلمه کلیدی مانند "کیک تولد آناناسی"، باید روی چیزی مانند "آیا فروشنده قابل اعتمادی برای کیک تولد آناناسی سراغ دارید؟" Voice به معنای ارائه گزینه های نتایج به شما نیست، بلکه شما را به عملکرد یک محصول هدایت می کند. اگر هنوز در مورد آن گیر کرده اید، می توانید بر روی نرم افزار SEO خوب سرمایه گذاری کنید تا به محدود کردن رشته کلید واژه خاصی که برای وب سایت شما مناسب است کمک کند. برای جستجوی محلی بهینه سازی کنید پس از اینکه فهرست‌های محلی خود را انجام دادید و محتوای محلی تولید کردید، باید فهرست خود و محتوا را برای جستجوی محلی بهینه کنید. بیشتر جستجوهای صوتی اطلاعات مربوط به سرعت هایی را هدف قرار می دهند که شخصی باید از آنها بازدید کند. به عنوان مثال، این می تواند در مورد "بهترین مکان ها برای خرید فست فود در نیوجرسی" یا شاید "مکان های فست فود در نیوجرسی" باشد. چگونه وب سایت خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید: زمان بارگذاری صفحه را کاهش دهید بر اساس مطالعه ای که توسط Backinko انجام شد، وب سایت هایی که دارای محتوای ساده و قابل هضم هستند در صفحات اول SERP رتبه بهتری دارند. همین مطالعه همچنین نشان داد که گوگل (و در توسعه، موتورهای جستجو) صفحات وب سایت با زمان بارگذاری پایین را ترجیح می دهند.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

صفحه پروفایل شما در لینکدین می تواند به عنوان ابزاری بسیار قدرتمند و منحصر به فرد در راستای حضور در دنیای مجازی و ساخت برند شخصی، عمل کرده و توانایی های حرفه ای شما را به نمایش بگذارد. به گفته لینکدین، این پلتفرم 800 میلیون عضو در بیش از 200 کشور و منطقه در سراسر جهان دارد. این پلتفرم خانه ای برای تصمیم گیرندگان، مدیران شرکت ها، کارآفرینان و کارفرمایان برای اتصال، همکاری، استخدام و به اشتراک گذاشتن رهبری فکری خود در یک صنعت یا حوزه تخصصی خاص است. اما آیا می‌دانستید که معمولاً وقتی کاربر، شخصی را گوگل جستجو می کند، نمایه لینکدین آن شخص به عنوان اولین لینک در آن نتایج جستجو یا پنج لینک برتر در صفحه اول آن نتایج نشان داده می‌شود؟ این به سادگی به این معنی است که صفحه نمایه لینکدین شما می‌تواند اولین و آخرین برداشتی باشد که شخصی یا یک مشتری بالقوه، سرمایه‌گذار، کارفرما، مربی یا دوست؛ می‌تواند از برند شخصی شما داشته باشد. شما ممکن است قبلاً یک صفحه لینکدین داشته باشید، اما همچنان می‌توانید از آن فقط به عنوان یک مکان نگهدار برای رزومه آنلاین خود استفاده کنید، که ممکن است تصویر نمایه، بیانیه عنوان یا حتی تجربه کاری به روز شده داشته باشد یا نداشته باشد. اگر تمام ویژگی‌هایی را که پلتفرم ارائه می‌دهد بهینه نکنید و محتوای خود را برای برجسته کردن برندتان به‌روزرسانی نکنید، این پیوند ساده می‌تواند برند شما را در معرض خطر قرار دهد. باید به خاطر داشته باشید که هر روز، حتی بدون اینکه متوجه شوید، نام شما در جستجوهای لینکدین برای افراد و شرکت‌هایی که به دنبال افرادی با دانش، مهارت، تحصیلات و تخصص شما هستند، ظاهر می‌شود. از آنجایی که لینکدین بستری برای حرفه ای ها است، باید از این پلتفرم برای تبلیغ برند شخصی و حرفه ای خود استفاده کنید. در اینجا هفت راه وجود دارد که می توانید از صفحه نمایه لینکدین خود مانند وب سایت شخصی خود برای ارتقاء برند شخصی خود استفاده کنید. 1. مطالب خود را به روز کنید این اولین و مهمترین قدم است. شما باید محتوای موجود در صفحه خود را به‌روزرسانی کنید، زیرا امروز باید نشان‌دهنده دقیق برند شما باشد، نه سه سال پیش. این بدان معناست که عکس نمایه خود را به روز کنید تا شبیه شخصی که امروز هستید به نظر برسد. یک هد شات حرفه ای با پس زمینه سفید یا از رنگ برند خود استفاده کنید. از یک عکس پس زمینه که در بالای صفحه قرار می گیرد استفاده کنید. این عکس می تواند یک عکس دیجیتال بیانگر حوزه کاری شما، یا لیستی از خدمات یا لوگو وب سایت شما باشد. تیتر عنوان خود را به روز کنید. فقط عنوان شغلی خود را درج نکنید. به مردم بگویید که چه کاری انجام می دهید، چگونه آن را انجام می دهید و برای چه کسی. موضوعات کلیدی تمرکز و تخصص خود را در فرم های مخصوص پروفایل تکمیل نمایید. 2. یک ویدیوی خوش آمدگویی یا معرفی کوتاه از خودتان به استوری پروفایلتان اضافه کنید بله، اکنون می توانید یک ویدیو به محل تصویر پروفایل خود اضافه کنید و همچنین می توانید یک تبریک صوتی را که در صفحه پروفایل شما امکانش وجود دارد، ضبط کنید. این به افراد اجازه می دهد تا به طور مجازی با شما ملاقات کنند، شخصیت شما را درک کنند و در مورد آنچه در صفحه شما انتظار می رود یاد بگیرند.

ادامه در لینک زیر:



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

اینترنت دنیایی از فرصت ها را برای کسب و کارهای آینده نگر باز می کند. بازاریابی آنلاین راه آینده است – و اولین قدم برای ایجاد جایگاه آنلاین، داشتن یک وب سایت خوب است. امروزه، هیچ کمبودی برای راه های ایجاد یک وب سایت وجود ندارد. یک کسب‌وکار می‌تواند یک تیم فناوری اطلاعات کامل را برای مراقبت از این کار وارد کند. در نقطه مقابل طیف، شما فقط می توانید از یک سازنده وب سایت استفاده کنید و در کمترین زمان خود را به یک وب سایت قابل سرویس تبدیل کنید. با این حال، تا حد زیادی موثرترین و مقرون به صرفه ترین راه برای انجام آن، استخدام توسعه دهندگان حرفه ای ASP.NET برای انجام کار است. صرف نظر از اینکه یک کسب و کار کدام مسیر را انتخاب می کند، اصول اولیه طراحی وب سایت همچنان یکسان است. برای موفقیت، یک وب سایت باید کاملاً فکر شده، کاملاً طراحی شده و مهمتر از همه کاربرپسند باشد. این آخرین نکته مهمتر از آن چیزی است که بسیاری از کسب و کارها متوجه می شوند. امروزه ایجاد یک وب سایت تا حد امکان کاربرپسند امری ضروری است زیرا اینترنت یک اقتصاد توجه است. مطالعات نشان می‌دهد که دامنه توجه کاربر کوتاه‌تر و کوتاه‌تر می‌شود. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا مولفه های اصلی وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کنید تا بیشترین بهره را از وب سایت خود ببرید. برای اینکه حضور آنلاین خود را احساس کنید، وب سایت شما باید همیشه راه اندازی و فعال باشد. مهم نیست که وب سایت شما چقدر خوب به نظر می رسد و چقدر کاربر پسند است اگر کاربران نتوانند آن را ببینند زیرا همیشه از کار افتاده است. این به این معنی است که برای دستیابی به کمترین زمان خرابی ممکن باید به خوبی توسعه و بهینه شود. توسعه وب سایت حتی برای متخصصان باتجربه طراحی سایت کار ساده ای نیست. این یک فرآیند تکراری است که به زمان، تلاش و فداکاری زیادی نیاز دارد که می تواند به نتایج شگفت انگیزی دست یابد. اولین قدم در این مسیر این است که پارامترهای دقیق کار طراحی سایت را مشخص کنید. اهداف و اهداف پروژه در طراحی سایت چیست؟ در واقع چه چیزی را می توان انجام داد و در چه چارچوب زمانی؟ اگر برنامه ها در اواسط توسعه طراحی سایت تغییر کنند چه اتفاقی می افتد؟ اگر می خواهید یک وب سایت کارآمد داشته باشید، باید به همه این سؤالات پاسخ داده شود. عدم انجام این کار در همان ابتدا منجر به بی ثباتی در روند توسعه می شود. این به ناچار عوارضی را ایجاد می کند که به نوبه خود منجر به خرابی وب سایت می شود - که می خواهید از آن اجتناب کنید. راه مقابله با مسائل احتمالی ساده است. توسعه دهندگان وب سایت خوب را انتخاب کنید و قبل از شروع طراحی سایت، جزئیات پروژه را با دقت با آنها بررسی کنید. همانطور که پروژه طراحی سایت ادامه دارد با آنها صادق و صریح باشید و با جدیتی که سزاوار آن است، با آنها رفتار کنید یک عامل مهم برای پایداری وب سایت نحوه میزبانی وب سایت است. امروزه، خدمات میزبانی رایگان زیادی وجود دارد که اگر قصد دارید تا حد امکان ارزان باشید، می توانید از آنها استفاده کنید. با این حال، اگر می خواهید از مشکلات سرور جلوگیری کنید، بهتر است مقداری پول را برای یک سرویس میزبانی هزینه کنید.

ادامه مطلب:



:: برچسب‌ها: طراحی سایت،طراحی وب، طراحی وب سایت،وب، سایت، وب اور ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

اگر وب سایت طراحی می کنید، می دانید که مفید و لذت بخش بودن طرح های شما اولویت اصلی شماست. حتی با داشتن بهترین نرم افزار طراحی سایت در دسترس شما، می تواند برای هرکسی که به تازگی شروع به ایجاد سایت کرده است، کار طاقت فرسایی باشد، بنابراین برای ساده تر کردن آن، فهرست ساده ای از بایدها و نبایدها را ایجاد کرده ام که در هنگام طراحی سایت باید به خاطر داشته باشید. پروژه بعدی طراحی سایت. ابتدا، باید ها 1. رابط کاربری خود را ثابت نگه دارید یکی از اصول اصلی UX خوب، ثابت نگه داشتن رابط کاربری در کل محصول است. ظاهر و احساس کلی وب سایت شما باید در تمام صفحات وب سایت شما یکسان باشد. سازگاری پیمایش، طرح‌های رنگی، حروف نوشتاری و سبک نوشتاری می‌تواند تأثیر مثبتی بر قابلیت استفاده و UX داشته باشد. نکته عملی: ابتدا طراحی سایت را قابل استفاده کنید. ثبات، یک شمشیر دو لبه است. اگر وب ‌سایت شما در ابتدا به درستی طراحی نشده است، در ادامه ثابت ‌کردن سایر قسمت‌های آن منجر به طراحی سایت دائمی ضعیف می‌شود. بنابراین، ابتدا طراحی سایت را قابل استفاده کنید، سپس آن را سازگار کنید. 2. ناوبری با استفاده آسان را طراحی کنید ناوبری سنگ بنای قابلیت استفاده است. این تکنیک اصلی تعامل در اینترنت است. داشتن ناوبری وب سایت خوب برای اطمینان از اینکه بازدیدکنندگان وب سایت می توانند آنچه را که به دنبال آن هستند، بیابند بسیار مهم است. نکات کاربردی: برای گزینه های ناوبری ضروری، ناوبری در سطح بالا را حفظ کنید. پیوندهای ناوبری سطح بالای خود را به حداکثر هفت انتخاب محدود کنید - تعداد اشیایی که یک انسان متوسط می تواند در حافظه کاری خود نگه دارد 7 ± 2- است و ناوبری فرعی را با طبقه بندی واضح ایجاد کنید. از برچسب های واضح برای گزینه های پیمایش استفاده کنید. از کلمات آشنا برای گزینه های منو استفاده کنید تا به بازدیدکنندگان وب سایت کمک کنید آنها را بهتر درک کنند. مدت زمان لازم برای رسیدن کاربران به مقصد را کاهش دهید. ناوبری خود را به گونه ای طراحی کنید که بازدیدکنندگان وب سایت را با کمترین تعداد کلیک ممکن به جایی که می خواهند برسانند. هنگام طراحی سایت، قانون سه کلیک را به خاطر بسپارید که می گوید بینندگان شما هرگز نباید بیش از سه کلیک با چیزی که به دنبال آن هستند فاصله داشته باشند. گزینه های ناوبری را در پاورقی وب سایت خود قرار دهید. پاورقی مکانی است که بازدیدکنندگان انتظار دارند گزینه های پیمایش و اطلاعات تماس را پیدا کنند. 3. رنگ لینک های بازدید شده در وب سایت را تغییر دهید پیوندها نقش حیاتی در فرآیند ناوبری دارند. هنگامی که پیوندهای بازدید شده تغییر رنگ نمی دهند، کاربران می توانند ناخواسته به طور مکرر از همان صفحات وب سایت بازدید کنند. دانستن مکان‌های گذشته و حال، تصمیم ‌گیری در مورد مکان بعدی را آسان‌ تر می‌کند.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

آیا آماده ایجاد طرح های جذاب و تازه ای هستید که نشان دهنده برند شما باشد؟ اصول اساسی طراحی سایت بصری ما را اعمال کنید و کدنویسی را پشت سر بگذارید. هر طرحی سایت به دنبال ایجاد حس وحدت در بین عناصر متفاوت است، یا به طور خلاقانه ای این وحدت را برای تشویق یک اقدام خاص شکسته است. اصولی که در اینجا توضیح داده شده است به شما در انجام هر دو کمک می کند. وقتی یک مجموعه ویرایش را راه اندازی می کنید یا قلم را روی کاغذ می گذارید، هر طرح بصری که استفاده می کنید وحدتی را در بین عناصر متفاوت ایجاد می کند یا به طور خلاقانه ای این وحدت را برای تشویق یک عمل به هم می زند. در حالی که طراحی سایت بصری یک شکل هنری است، قوانین ریاضیات نیز بر آن نظارت دارد. شما به عنوان یک طراح سایت با یک بوم خالی استعاری شروع نمی کنید: چند دستورالعمل ساده اما قدرتمند برای ایجاد – و برهم زدن – طرح های یکپارچه وجود دارد. طراحان سایت باید در جایی که اعتبار لازم است به شما اعتبار دهند: شما باید از روانشناسان گشتالت به خاطر اصول حاکم بر طراحی سایت بصری که هر روز استفاده می کنید تشکر کنید. اصول طراحی سایت چیست؟ شما احتمالاً اصول طراحی سایت را در کلاس هنر کلاس ابتدایی یاد گرفته اید. هنگام مشاهده یک نقاشی، مجسمه، جزوه یا ایمیل، احتمالاً واکنش عاطفی و فوری نسبت به آن دارید. شما به طور غریزی می دانید که آیا آن را دوست دارید یا نه. با این حال، کسانی که در زمینه طراحی سایت آموزش ندیده اند ممکن است نتوانند علت را به صورت شفاهی بیان کنند. اصول طراحی سایت بصری به ما کمک می کند ترکیب های بصری را درک کنیم. اصول اولیه طراحی سایت عبارتند از: فضا: در طراحی سایت، این اغلب به عنوان "فضای سفید" یا منطقه بین عناصر شناخته می شود. سلسله مراتب: اهمیت برخی از عناصر نسبت به برخی دیگر. کنتراست: چگونه عناصر مختلف می توانند ترکیب منسجم تری ایجاد کنند. مقیاس/نسبت: رابطه بین اندازه عناصر. در حالی که این اصول در کنار هنرهای بصری توسعه یافته اند، طراحان سایت اصول طراحی سایت را که از این ایده های اصلی ساخته می شوند، اعمال می کنند. گشتالت یعنی چه؟ فرهنگ لغت کمبریج گشتالت را اینگونه تعریف می کند: ساختار، پیکربندی یا الگوی پدیده‌های فیزیکی، بیولوژیکی یا روان‌شناختی به گونه‌ ای که یک واحد عملکردی را تشکیل می‌دهند که ویژگی‌هایی را که از مجموع اجزای آن قابل استخراج نیستند، تشکیل می‌دهند. اگر فکر می‌کنید، (هی، وب‌ سایت خوب طراحی شده «گشتالت» خواهد بود)، حق با شماست. روانشناسان گشتالت همه نام خانوادگی «گشتالت» را نداشتند. روانشناسان آلمانی، مکس ورتهایمر، کورت کوفکا و ولفگانگ کوهلر، چگونگی پردازش تصاویر و الگوهای پیچیده ذهن انسان را در دنیایی پر هرج و مرج مورد مطالعه قرار دادند. آنها تعجب کردند: «چگونه مردم از این همه آشفتگی که مغزشان درک می کند، به ادراکات معناداری می رسند؟ از طریق آن تلاش، این دانشمندان چهار مفهوم اصلی را شناسایی کردند که توضیح می دهد انسان چگونه داده های بصری را تفسیر می کند. درک اینکه چگونه کاربران در دستگاه های تلفن همراه و دسکتاپ هر پیکسل را در وب سایت شما تفسیر می کنند، شما را به یک طراح سایت واضح تر و شهودی تر تبدیل می کند. به طور کلی، اصول گشتالت به این ایده بستگی دارد که مغز اطلاعات را قبل از رفتن به بخش های کوچکتر به عنوان یک کل پردازش می کند. چهار اصل اساسی طراحی سایت به 13 قانون خاص در مورد تجربیات بصری گسترش می یابد که باید هنگام طراحی سایت پیشرفته بعدی خود در نظر بگیرید. قبل از اینکه وارد دنیای هر اصل گشتالت شوید، بر این اصول طراحی سایت بصری مسلط شوید. اصل ظهور بر اساس ایده اصلی دایره فکری گشتالت، اصل ظهور بیان می‌کند که بینندگان سعی می‌کنند قبل از شناسایی بخش‌های یک تصویر، کل تصویر را درک کنند. بنابراین، وقتی مغز شما در حال هضم یک تصویر و تلاش برای درک آن است، ابتدا طرح کلی را بررسی می کند. سپس، طرح کلی را با فرم های دیگر از حافظه شما مقایسه می کند و سعی می کند مطابقت پیدا کند. هنگامی که یک مسابقه پیدا شد، مغز شما به سمت هر جزء حرکت می کند. وقتی مغز شما نمی تواند مطابقت پیدا کند، سعی می کند اجزای آن را بررسی کند تا کل تصویر را درک کند. اگر شبح فردی مبهم را ببینید که در شب راه می‌رود، مغز شما فوراً از روی شکل بدن و اندام‌های مختلف متوجه می‌شود که این فرد یک فرد است. برای اینکه بفهمید یک شخص است، نیازی به دیدن دست‌ها، چشم‌ها یا پاها ندارید، اما این جزئیات بصری به شما کمک می‌کند تا تشخیص دهید که آن شخص کیست. ظهور برای طراحی سایت به چه معناست؟ احتمالاً این عبارت تلخ اما واقعی را شنیده اید: "ساده نگه دار، احمقانه!" در بسیاری از زمینه ها؛ متأسفانه، این مورد برای وب سایت شماست. هنگام طراحی سایت، اصل ظهور نشان می دهد که باید به الگوهای آشنا و به راحتی قابل تشخیص پایبند باشید. ما می دانیم که می خواهید مهر امضای خود را روی طرح بعدی خود بگذارید و مدیر خود را با ارائه واقعاً خارج از جعبه تحت تأثیر قرار دهید. اما، برای کاربران شما، بهتر است به سبک هایی که قبلا دیده اند پایبند بمانند. جعبه‌هایی که به وضوح مشخص شده و برچسب‌گذاری شده‌اند با دکمه «ارسال» به‌عنوان فرمی سریع‌تر از یک برداشت «خلاقانه‌تر» شناسایی می‌شوند که بازدیدکنندگان وب سایت را وادار می‌کند ژیمناستیک ذهنی انجام دهند تا بفهمند به چه چیزی نگاه می‌کنند. صبر کن! قانون ظهور به این معنی نیست که شما باید از طراحی سایت خلاقانه دست بردارید. ظهور نشان‌دهنده سلسله مراتبی از تفسیر بصری است: بینندگان از کل شروع می‌کنند و سپس بر اجزا تمرکز می‌کنند. از استعداد بصری و دانش چشمگیر خود در مورد روندهای فعلی طراحی سایت برای خلاقیت در عناصر فرم فردی استفاده کنید، تا زمانی که کل تصویر به عنوان یک فرم قابل تشخیص باشد. Emergence یک استدلال قانع کننده برای مینیمالیسم ارائه می دهد: تشخیص شکل ساده تر از شکل پیچیده آسان تر است. بنابراین، همانطور که یک مربی مزاحم یک بار گفت: "ساده باشید!" ما شما را احمق خطاب نمی کنیم. اصل شیء سازی اصل شیء سازی بیان می کند که مغز شما شکاف های اطلاعات بصری را برای شناسایی اشیا پر می کند. برای اینکه بفهمید چیست، لازم نیست همه چیز را ببینید - اگر طرحی فقط شامل بینی، یک چشم و طرح کلی یک فک باشد، می توانید استنباط کنید که به صورت نگاه می کنید. به دلیل اصل شیء سازی و نحوه اجرای آن در ذهن شما، در تشخیص علامت توقف حتی زمانی که به دو نیم شده مشکلی ندارید: reification برای طراحی سایت به چه معناست؟ Reification به این معنی است که شما مجبور نیستید تمام یک شی را درج کنید تا بینندگان آن را تشخیص دهند. می توانید از این اصل برای صرفه جویی در فضا در طرح بندی استفاده کنید، محتوای اسلاید بعدی را در چرخ فلک پیشنهاد دهید، یا صفحه "به زودی" خود را واضح تر و جذاب تر کنید. Reification همان چیزی است که طراحی های مینیمال لوگو را از نظر زیبایی شناختی دلپذیر می کند. انسان‌ها همیشه در تلاش هستند تا معنا و نظم را به هرج و مرج بی‌معنا بیاورند، و چشمان ما این کار را از طریق واقعی‌سازی انجام می‌دهند: پر کردن داده‌های از دست رفته برای درک چیزی که می‌بینیم. بیایید به یک روش مشخص برای عملی کردن reification در یک وب سایت نگاه کنیم. تصویر سمت چپ تصویر "قبل" است - به سمت راست نگاه کنید تا تنظیماتی را ببینید که از اصل شید سازی برای ایجاد یک چیدمان به یاد ماندنی تر (و کمتر به هم ریخته تر) استفاده می کنند.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()