نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

35 مکان برای دریافت تصاویر بردار رایگان برای طرح های خود کجا می توانید تصاویر بردار سرگرم کننده و رایگان پیدا کنید؟ این 35 طراحی وب سایت برداری ممکن است همان چیزی را داشته باشند که شما نیاز دارید… کجا می توانید تصاویر بردار سرگرم کننده و رایگان پیدا کنید؟ این 35 طراحی وب سایت برداری ممکن است همان چیزی را داشته باشند که شما نیاز دارید… بردار ها عالی هستند و بسیار همه کاره هستند. آنها می توانند در رابط کاربری طراحی وب سایت شما استفاده شوند تا اطلاعات بیشتری به آن بدهند. می توانید از آنها در صفحه فرود طراحی وب سایت استفاده کنید تا هوای تازه به آن بدهید. آنها به راحتی روی محصولات و کالا قرار می گیرند. بسیاری از تیم‌ های طراحی وب سایت آن ‌ها را در قاب ‌های سیمی با وفاداری بالا ترکیب می‌ کنند تا حس واقعی ‌تری داشته باشند. به افتخار تصویر برداری متواضع، جاستین مایند لیست مفیدی از طراحی وب سایت ‌های تصویر برداری رایگان مورد علاقه ما را برای نمونه‌ های اولیه شما با وفاداری بالا ایجاد کرده است. در اینجا کمی از همه چیز پیدا خواهید کرد تا دیگر مجبور نباشید ساعت ‌ها در اینترنت به جستجوی تصویر برداری مورد نظر خود بپردازید. همه اش اینجاست بیا بریم.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

6نکته برای ارائه طراحی UX بعدی شما ارائه بعدی طراحی UX طراحی وب سایت خود را با این 6 ترفند مفید برنده کنید و مراقب این مشکلات رایج باشید. ارائه آسان نیست. ناتوانی در به خاطر سپردن همه اطلاعات، درهم آمیختن اسلایدها و سرگردانی به کلمات شما، تنها چند راه هستند که در صورت آماده نبودن، از بین می ‌رویم. برای همه ما اتفاق می افتد! ارائه بعدی طراحی UX طراحی وب سایت خود را با این 6 ترفند مفید برنده کنید و مراقب این مشکلات رایج باشید. ارائه آسان نیست. ناتوانی در به خاطر سپردن همه اطلاعات، درهم آمیختن اسلایدها و سرگردانی به کلمات شما، تنها چند راه هستند که در صورت آماده نبودن، از بین می ‌رویم. برای همه ما اتفاق می افتد! ممکن است به نظر برسد که شما فقط در حال چت کردن هستید، اما در پس یک سخنرانی خوب و تصاویر همراه، فکر و کار زیادی وجود دارد. به استیو جابز فکر کنید. این مرد نه تنها موفق شد از محصولی رونمایی کند که کل بخش فناوری را تغییر داد، بلکه ارائه های خود را نیز به یک شکل هنری تبدیل کرد. آنها الهام بخش، فریبنده و سرگرم کننده بودند. هنگامی که شما یک ایده عالی برای طراحی وب سایت یا اپلیکیشن دارید، این ایده نیز کمی شبیه به آن است. شما می دانید که طراحی وب سایت چگونه باید باشد. شما می دانید چه کاری باید انجام دهید، چگونه آن را انجام دهید و برای رسیدن به آن چه نیاز دارید. اما به نظر نمی رسد مشتری، یا رئیس، یا سایر ذینفعان آن را دریافت کنند. ممکنه درست توضیح ندادی؟ هنگام انجام ارائه طراحی UX طراحی وب سایت خود چه نکات کلیدی را باید در نظر بگیرید؟ بیایید نگاهی به 6 ترفندی بیندازیم که می توانید در ارائه طراحی UX طراحی وب سایت بعدی خود از آنها استفاده کنید، و همچنین اینکه چگونه ابزار نمونه سازی مانند Justinmind می تواند به شما کمک کند.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

قابلیت یادگیری در طراحی UI: آسان کردن کارها قابلیت یادگیری چیزی است که استفاده از برنامه ها را بسیار آسان می کند. این چیزی است که به کاربران طراحی وب سایت کمک می کند در آن لحظات ناخوشایند که با یک رابط کاملاً جدید روبرو می شوند و باید بفهمند که چگونه کاری را که باید انجام دهند، کمک می کند. امروزه، استانداردهای مردم برای قابلیت استفاده و طراحی UX طراحی وب سایت بالا است – بنابراین کاربران طراحی وب سایت چقدر حاضرند برای یادگیری استفاده از محصول شما سرمایه گذاری کنند؟ همانطور که پیداست، این تمایل به تلاش بسته به اینکه محصول چیست و کاربران اصلی طراحی وب سایت چه کسانی هستند، می ‌تواند بسیار متفاوت باشد. استفاده از محصول طراحی وب سایت شما چقدر آسان است، مطمئناً به کاری که انجام می دهد بستگی دارد، درست است؟ نه کاملا. کارهای زیادی وجود دارد که طراحان طراحی وب سایت می توانند انجام دهند تا به کاربران طراحی وب سایت کمک کنند تا از مرحله کشف عبور کنند و به آنچه واقعاً مهم است بپردازند: لذت بردن از محصول. بیایید ببینیم آنها چه هستند! ما همچنین چند نمونه یادگیری عالی داریم، بنابراین در صورت احساس هجوم الهام، ابزار نمونه سازی خود را در دسترس داشته باشید. فهرست مطالب یادگیری پذیری چیست؟ چرا یادگیری مهم است: حفظ و رها کردن برنامه یادگیری درUX :بهترین شیوه ها چگونه یادگیری پذیری محصول خود را آزمایش کنیم مثال‌ های قابلیت یادگیری: طرح ‌هایی که به درستی انجام شده است

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

بهترین فونت ها برای طراحی اپلیکیشن موبایل فونت های برنامه ها نقش مهمی در تجربه کاربران طراحی وب سایت شما دارند. در اینجا، ما بهترین مواردی را که باید برای طراحی وب سایت رابط کاربری برنامه تلفن همراه بعدی خود استفاده کنید جمع آوری کرده ایم. فونت های برنامه ها نقش مهمی در تجربه کاربران طراحی وب سایت شما دارند. در اینجا، ما بهترین مواردی را که باید برای طراحی وب سایت رابط کاربری برنامه تلفن همراه بعدی خود استفاده کنید جمع آوری کرده ایم. بدون شک، فونت های طراحی وب سایت یکی از مهم ترین عناصر UX طراحی وب سایت هستند. می تواند طراحی طراحی وب سایت UI را ایجاد یا خراب کند. اگر کاربران طراحی وب سایت شما قادر به خواندن مطالب شما نیستند، می توانید بلافاصله با آنها خداحافظی کنید. به همین دلیل است که حتی یک درک ابتدایی از تایپوگرافی به این معنی است که می ‌توانید بهترین فونت ‌های طراحی وب سایت را برای برنامه ‌ها تعیین کنید. خوانایی همه چیز است و انتخاب فونت طراحی وب سایت مناسب تأثیر زیادی بر تجربه کلی کاربر طراحی وب سایت از برنامه های تلفن همراه شما خواهد داشت. در این پست، نحوه انتخاب فونت برای طراحی اپلیکیشن را بررسی خواهیم کرد. ما همچنین فهرستی از بهترین های رایگان و پولی در اطراف را آورده ایم!

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

طراحی وب سایت تخت در مقابل طراحی وب سایت متریال طراحی وب سایت, مسطح در مقابل طراحی وب سایت متریال در یک مسابقه برای کشف اینکه کدام طراحی وب سایت رابط کاربری به نفع کاربر طراحی وب سایت است و تجربیات بهتر کاربر را تشویق می کند! طراحی وب سایت, مسطح در مقابل طراحی وب سایت متریال در یک مسابقه برای کشف اینکه کدام طراحی وب سایت رابط کاربری به نفع کاربر طراحی وب سایت است و تجربیات بهتر کاربر را تشویق می کند! طراحی وب سایت مسطح در مقابل طراحی وب سایت متریال – چه چیزی بهتر است؟ ما به طراحی وب سایت متریال و همچنین روند طراحی وب سایت دیگری که در سال ‌های اخیر جامعه طراحی UX طراحی وب سایت را فراگرفته است: طراحی وب سایت تخت. این سیستم ‌های طراحی وب سایت که به دلیل رویکرد مینیمالیستی و شباهت‌های آشکار طراحی UX طراحی وب سایت شناخته شده ‌اند، از ما می ‌پرسند: چه عواملی بر انتخاب طراحی وب سایت بین آنها تأثیر می ‌گذارد؟ بیایید پنج سنت خود را در بحث طراحی وب سایت مسطح در مقابل طراحی وب سایت ی متریال صرف کنیم و متوجه شویم که تفاوت در چیست.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

استفاده از مدل های ذهنی برای طراحی UXطراحی وب سایت بهتر آیا می خواهید در همان صفحه با کاربران طراحی وب سایت خود قرار بگیرید؟ سپس باید مدل های ذهنی آنها را پایین بیاورید. این پست به بهترین نکات و مثال‌ها برای شروع کار می‌پردازد. آیا می خواهید در همان صفحه با کاربران طراحی وب سایت خود قرار بگیرید؟ سپس باید مدل های ذهنی آنها را پایین بیاورید. این پست به بهترین نکات و مثال‌ها برای شروع کار می‌پردازد. کلید یک تجربه کاربری عالی؟ درک اینکه کاربران طراحی وب سایت شما چگونه فکر می کنند - به همین سادگی است. اصطلاح فنی برای نحوه تفکر مردم در مورد هر مفهوم یا فرآیندی به عنوان یک مدل ذهنی شناخته می شود می توان گفت که مدل های ذهنی یکی از قطعات اصلی پازل تجربه کاربری هستند که طراحان UI-UX طراحی وب سایت به طور منظم با آن روبرو می شوند. آزمایش و تحقیق کاربر طراحی وب سایت مشخص می کند که کاربران طراحی وب سایت شما چه کسانی هستند و به چه وظایفی می خواهند برسند. کشف مدل های ذهنی آنها در مورد یافتن این است که چگونه می توانید به آنها در رسیدن به آن وظایف کمک کنید. در این پست، ما می خواهیم ببینیم که چگونه می توانیم نظریه مدل ذهنی را در طراحی UI طراحی وب سایت اعمال کنیم. ما همچنین نگاهی به تکنیک‌ هایی خواهیم داشت که چگونه می ‌توانیم با مدل‌ های ذهنی کاربران طراحی وب سایت خود مطابقت دهیم، و همچنین چند نمونه کلاسیک.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

کیت UI استانداردهای طراحی وب سایت ایالات متحده: برای طراحی وب سایت های دولتی قابل دسترسی معرفی کیت رابط کاربری استانداردهای طراحی وب سایت ایالات متحده Justinmind - بهترین کیت UI طراحی وب سایت رایگان برای طراحی آسان طراحی وب سایت های دولتی ایالات متحده در دسترس. معرفی کیت رابط کاربری استانداردهای طراحی وب سایت ایالات متحده Justinmind - بهترین کیت UI طراحی وب سایت رایگان برای طراحی آسان طراحی وب سایت های دولتی ایالات متحده در دسترس. اگر در حال یک طراحی وب سایت برای یک سازمان دولتی ایالات متحده یا سازمانی با بودجه عمومی هستید، باید مطمئن شوید که این طراحی وب سایت کارآمد است و اعتماد کاربران طراحی وب سایت آمریکایی را القا می کند. شما می توانید این کار را با پیروی از سیستم طراحی وب سایت ایالات متحده (USWDS) انجام دهید. USWDS یک مخزن طراحی وب سایت و مجموعه ای از استانداردها است که توسط دولت فدرال ایالات متحده ایجاد شده است تا از سازگاری و قابلیت استفاده در تمام خدمات دیجیتال و طراحی وب سایت های خود اطمینان حاصل کند. با استفاده از کیت رابط کاربری طراحی وب سایت رایگان استانداردهای طراحی وب سایت ایالات متحده Justinmind می توانید به راحتی یک طراحی وب سایت مطابق با استاندارد های USWDS طراحی کنید. کیت ما طراحی وب سایت قابل استفاده برای مخاطبان آمریکایی را که با طراحی وب سایت فدرال در سراسر کشور مطابقت دارد، سریع و آسان می کند. در این پست، فهرست جامعی از عناصر و مؤلفه‌ های USWDS را که در کیت رابط کاربری استانداردهای طراحی وب سایت ایالات متحده در دسترس شما هستند، آشنا می ‌کنیم. علاوه بر این، در مورد اینکه USWDS دقیقا چیست و چگونه می تواند زندگی شما و کاربرانتان را آسان تر کند، بحث خواهیم کرد!

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

پاورقی طراحی وب سایت اغلب یک فکر بعدی است، اما آیا می دانستید پاورقی می تواند برای برخی از کاربران طراحی وب سایت یک موفقیت یا شکست باشد؟ 10 نمونه عالی طراحی وب سایت پاورقی را بخوانید. فوترهای صفحه طراحی وب سایت- که اغلب نادیده گرفته می شوند یا در آخرین لحظه مورد توجه قرار می گیرند - اگر با اهداف تجاری مناسب طراحی وب سایت شوند، می توانند بخش ابزاری از یک صفحه طراحی وب سایت باشند. شاید بخواهید کاربران طراحی وب سایت را به بخش‌های دیگر طراحی وب سایت خود بیاورید، آنها را تشویق کنید که با آنها تماس بگیرند یا آخرین تلاش خود را برای ثبت نام در خبرنامه خود انجام دهید. پاورقی که در پایین صفحه هر طراحی وب سایت یافت می شود، معمولاً حاوی اطلاعات تکمیلی در قالب فهرست است. این بخش ها، به طور پیش فرض، نقطه اصلی فروش یک صفحه طراحی وب سایت نیستند. شاید به همین دلیل است که آنها معمولاً کمی بیشتر از یک فکر قبلی هستند، با چند خرده سوخاری نیمه مفید. با این حال، طراحی فوتر طراحی وب سایت به خوبی می تواند به عنوان یک شبکه ایمنی برای کاربران طراحی وب سایتی عمل کند که ممکن است طراحی وب سایت شما را ترک کنند و دیگر برنگردند. طراحی وب سایت یک فوتر عالی به این معنی است که بدانید کاربران طراحی وب سایت شما هنگام بازدید به دنبال چه چیزی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ایجاد طرح ‌های برنده پاورقی طراحی وب سایت ، نکات فوق ‌العاده به همراه 10 نمونه عالی را که احتمالاً می‌خواهید کپی کنید، بخوانید! ابزار نمونه سازی مورد علاقه خود را آماده کار کنید، زیرا ما در شرف الهام گرفتن از شما هستیم. چرا باید روی فوتر طراحی وب سایت خود زمان بگذارید؟ در حالی که درست است که یک طراح طراحی وب سایت ممکن است بیشتر وقت خود را صرف هدر یک طراحی وب سایت کند، در میان سایر بخش ها، فوتر به دلایل بسیاری هنوز یکی از مهمترین جنبه های طراحی وب سایت شما است. بسته به نوع طراحی وب سایتی که ممکن است طراحی کنید، فوتر شما اهداف متفاوتی خواهد داشت. از این رو، همیشه مهم است که قبل از اینکه با طراحی پاورقی طراحی وب سایتی که برای یک شخص مفید نیست، آن اهداف را تجزیه و تحلیل کنید.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

مطمئن نیستید کجا بهترین آیکون های طراحی وب سایت رایگان را جستجو کنید؟ جستجوی شما در اینجا به پایان می رسد! برای لیستی از بهترین مکان ها برای نمادهای طراحی وب سایت رایگان که می توانید امروز دانلود کنید، به ادامه مطلب بروید. استفاده از آیکون های مناسب برای طراحی وب سایت بصری و قابلیت استفاده عالی بسیار مهم است. آیکون های طراحی وب سایت این توانایی را دارند که واقعاً روی تجربه کاربران طراحی وب سایت شما، چه خوب و چه بد، تأثیر بگذارند. آن‌ها می ‌توانند تجربه ‌ای سرگرم ‌کننده و جذاب را برای کاربران طراحی وب سایت شما فراهم کنند یا به آن‌ها احساس کنند که در مثلث برمودا حرکت می‌ کنند. برای اینکه آچار دیگری در کار باشد، تنوع گسترده طراحی وب سایت ‌هایی که آیکون ‌های طراحی وب سایت رایگان را برای دانلود ارائه می ‌دهند، واقعاً می ‌توانند شما را برای بهترین گزینه متضرر کنند. گاهی اوقات لوس شدن برای انتخاب احساس خوبی دارد - گاهی اوقات برای افرادی که برنامه شلوغی دارند کاملاً خسته کننده است سپس تعداد بی شماری از فرمت های فایل موجود را دارید. سوال بزرگ در اینجا این است که کدام یک برای شما مناسب است؟ رایج ترین فرمت های ارائه شده PNG و SVG هستند. بسیاری از آنها نیز در قطعه کدهای HTML موجود هستند. PNG ها اساساً تصاویر شطرنجی هستند و اگر اندازه مناسب پروژه در دست نباشند، با تغییر اندازه آنها کیفیت خود را از دست خواهید داد. SVGها معمولاً به نقطه مطلوبی دست پیدا می کنند زیرا کاملاً مقیاس پذیر هستند و شما را آزاد می گذارند تا اندازه مورد نیاز را در ابزار نمونه سازی مورد علاقه خود تنظیم کنید. همه این انتخاب‌ ها و فرمت‌ های فایل کافی است تا هنگام فکر کردن به آیکون‌های مناسبی که برای نمونه اولیه طراحی وب سایت بعدی خود نیاز دارید، سردردی نمادین برای شما ایجاد کنند. به همین دلیل است که ما 30 مورد از بهترین مکان ها را جمع آوری کرده ایم تا به سرعت مجموعه ای از نماد های طراحی وب سایت مقیاس پذیر و رایگان را برای طراحی وب سایت بعدی خود دانلود کنید تا بتوانید به تصویر بزرگتر بازگردید. Streamline Icons فقط وارد شدن به صفحه اصلی این طراحی وب سایت به شما این اطمینان را القا می کند که این افراد می دانند که در مورد نمادهای طراحی وب سایت رایگان چه می کنند. متوجه خواهید شد که نمادهای موجود در آیکون های Streamline طراحی وب سایت در سه نوع مختلف یا "وزن" هستند. تفاوت بین نمادهای روشن، معمولی و پررنگ آنها مشخص است، با نمادهای روشن تر هندسی و مینیمالیستی در مقایسه با نمادهای خط برجسته که بیشتر یادآور دستورالعمل های رابط انسانی اپل هستند.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

نماینده ارشد طراحی لینکدین، شبا نجمی و رهبر طراحی، کریستین یوئن، به ما پیوستند تا در مورد اینکه چگونه طراحان می توانند بیشترین بهره را از لینکدین ببرند، صحبت کنیم. در این سخنرانی، شبا همه چیز را از سرپرستی بخش‌های مختلف نمایه شغلی شما گرفته تا افزودن دوره‌های مختلف طراحی از LinkedIn Learning را پوشش داد. او همچنین به ویژگی هایی اشاره کرد که در لینکدین هنگام استخدام نامزدها به دنبال آنها هستند، علاوه بر نکاتی در مورد چگونگی افزایش حضور و تثبیت نام تجاری خود از طریق افزایش فعالیت. کریستین سپس توصیه هایی در مورد چگونگی تقویت ارتباطات بیشتر و رشد شغلی خود از طریق شبکه ارائه کرد، همچنین نکاتی در مورد گردآوری یک نمونه کار طراحی UX عالی و نحوه تقویت تکنیک های جستجوی شغل خود در لینکدین برای به حداکثر رساندن نتایج ارائه کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چه شب جالبی در Galvanize، سانفرانسیسکو بود، بیشتر بخوانید، زیرا دو مهمان ما در مورد چگونگی کامل کردن تکنیک های LinkedIn خود با ما صحبت کردند. نمایه طراح خود را جلا دهید کارت برتر شبا با استفاده از این ضرب المثل روانشناختی قدیمی صحبت را آغاز کرد که می گوید شما در عرض چند ثانیه اولین تاثیر خود را بر مردم می گذارید و این را با پروفایل لینکدین خود مقایسه می کنید.

ادامه مطلب:



:: برچسب‌ها: طراحی سایت،طراحی وب، طراحی وب سایت،وب، سایت، وب اور ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

ابزارهای فنی سئو طراحی وب سایت برای به دست آوردن بینش ها و نکات ارزشمند در مورد بخش فنی بهینه سازی ضروری هستند. سئوی فنی طراحی وب سایت چیست و چرا برای بهبود طراحی وب سایت خود به آن نیاز داریم؟ سئو طراحی وب سایت بیشتر از کلمات کلیدی است زیرا بهینه سازی محتوا طراحی وب سایت برای اطمینان از یافتن آن در موتورهای جستجو کلید دستیابی به اهداف است. بنابراین، شناسایی ابزار سئو طراحی وب سایت فنی مناسب برای رفع نیازهای شرکت ها برای داشتن عملکرد جستجوی بهتر ضروری است. ممیزی فنی سئو طراحی وب سایت به متخصصان کمک می کند تا با تمرکز بر کلمات کلیدی طراحی وب سایت مرتبط، رتبه بندی را افزایش دهند تا به طراحی وب سایت های مورد نظر دسترسی داشته باشند. در اینجا لیستی از بهترین ابزارهای فنی سئو طراحی وب سایت وجود دارد که هر متخصص سئو طراحی وب سایت باید آن را بشناسد تا بتواند با موفقیت با مسائل فنی در ممیزی سئو مقابله کند. Moz Pro اگر به دنبال ابزار ممیزی فنی مفید برای سئو طراحی وب سایت هستید، Moz Pro همیشه با تیم مجرب و ماهر خود برای ایجاد بهترین راه حل ها برای شما آماده است. این ابزار استراتژی هایی را برای درک بازدید کنندگان طراحی وب سایت ، ردیابی رتبه بندی و ممیزی طراحی وب سایت های شما برای بهینه سازی صفحات شما با حداکثر پتانسیل ارائه می دهد.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

هنگامی که صحبت از رشد و حفظ حضور آنلاین شما می شود، بهینه سازی موتورهای جستجو در طراحی سایت (SEO) و بررسی ها دو مورد از قدرتمندترین دارایی های شما هستند. استراتژی های سئو در طراحی وب سایت برای کمک به کسب و کار شما در رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو در طراحی وب سایت مانند گوگل و بینگ ضروری هستند. با توجه به اینکه از هر 5 مصرف‌کننده 4 نفر از موتورهای جستجو برای جستجوی اطلاعات محلی استفاده می‌کنند، SEO در طراحی وب سایت کلید کمک به مشتریان جدید برای یافتن و انتخاب خدمات شما است. چه آنلاین باشید چه آفلاین، بررسی ها نیز برای کسب و کار شما ضروری هستند. بررسی‌ها نه تنها شهرت کسب ‌وکار شما را تعیین می‌کنند، بلکه به تعیین میزان فروش شما نیز کمک می ‌کنند، به طوری که 93 درصد از مصرف ‌کنندگان اظهار داشتند که بررسی‌ ها بر تصمیم ‌گیری‌های خرید در طراحی وب سایت آنها تأثیر می‌گذارند. به خودی خود، سئو در طراحی وب سایت و بررسی آنلاین برای کسب و کار شما ضروری هستند، اما در کنار هم، این دو دارایی حتی تاثیر بیشتری دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رابطه بین بررسی های 5 ستاره و بهینه سازی موتور جستجو در طراحی وب سایت ، ادامه مطلب را بخوانید. بررسی آنلاین یکی از کلیدهای سئوی طراحی وب سایت محلی است وقتی صحبت از سئوی در طراحی وب سایت محلی می شود، هدف بهینه سازی حضور در طراحی وب سایت خود برای نتایج جستجوی محلی است. به این ترتیب، هنگامی که مردم به دنبال خدمات نزدیک هستند، کسب و کار شما می تواند در بالای نتایج جستجو در طراحی وب سایت نشان داده شود. جام مقدس سئوی محلی در طراحی وب سایت ، بسته محلی Google است. این نقشه و مجموعه ای از سه فهرست کسب و کار است که در بالای نتایج جستجوی ارگانیک در جستجوی محلی ظاهر می شود. «دندان‌پزشک»، «لوله‌کش» یا هر سرویس محلی دیگری را در گوگل جستجو کنید، این بسته ظاهر می‌شود. اگر بسته محلی جام مقدس است، تثلیث مقدس سئو طراحی وب سایت محلی در طراحی وب سایت از Google My Business، سیگنال های پیوند و بررسی ها تشکیل شده است. به گفته Moz، بررسی ها سومین عامل مهم برای رتبه بندی در بسته محلی هستند. بنابراین هرچه نظرات 5 ستاره بیشتری دریافت کنید، احتمال اینکه در بسته محلی Google ظاهر شوید و کسب و کار جستجوگران محلی را دریافت کنید، بیشتر می شود.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

با رابط های کاربری ساده و واضح و بارگذاری سریع صفحات طراحی وب سایت، طراحی وب سایت فلت به سرعت به جایی نمی رسد. در اینجا چند اصل مهم و نمونه های عالی از این سبک طراحی وب سایت آورده شده است. دوبعدی ساده، رابط ‌های مینیمالیستی، طرح‌ های رنگی متضاد و متضاد، همراه با عدم تعامل عمدی، همه به ویژگی‌های امضای طراحی وب سایت مسطح اشاره می ‌کنند. طراحی وب سایت مسطح که در اواسط دهه 2000 وارد صحنه طراحی وب سایت شد، قرار بود همه چیز را از طراحی وب سایت و رابط های کاربری طراحی وب سایت موبایل گرفته تا سیستم عامل ها و نرم افزارهای رایانه شخصی متحول کند. اما چرا به این طراحی وب سایت بصری جذاب و در عین حال ساده نیاز است؟ چرا چیزها با جزئیات و سه بعدی نیست؟ در این پست بررسی خواهیم کرد که چگونه طراحی وب سایت مسطح بوجود آمد و چگونه آن سبک به طراحی وب سایت تخت 2.0 تبدیل شده است. ما همچنین برخی از اصول حاکم بر این سبک را برای زمانی که ابزار نمونه سازی خود را کشف می کنید، و همچنین چند نمونه عالی طراحی وب سایت برای الهام بخشیدن به طرح های بعدی خود را بررسی خواهیم کرد. فهرست مطالب طراحی وب سایت تخت از کجا آمده است؟ تکامل طراحی وب سایت تخت: طراحی مسطح 2.0 اصول طراحی وب سایت تخت عالی نمونه طراحی وب سایت تخت طراحی وب سایت تخت از کجا آمده است؟ اول از همه، بیایید ببینیم که طراحی وب سایت تخت برای اولین بار چه زمانی و چگونه ایجاد شد. طراحی طراحی وب سایت رابط کاربری مسطح می تواند منشأ خود را به سبک سوئیسی در دهه 1950، شکل اولیه طراحی گرافیک، ردیابی کند. سبک سوئیسی با تایپوگرافی Sans-Serif واضح و خوانا مشخص می شد و تصاویر و متن به گونه ای ترکیب می شوند که زیبایی شناختی و هماهنگی عملکردی را ایجاد کنند. به سرعت به دهه 2000 می رسیم و ما شاهد تولد دوباره دیجیتالی سبک سوئیسی هستیم: طراحی وب سایت تخت. اولین بار با نام Metro Design شناخته شد که توسط مایکروسافت ارائه شد، طراحی وب سایت مسطح در پخش کننده MP3 Zune آغاز شد. Zune برای زمان خود یک طراحی وب سایت رابط کاربری مسطح کاملاً مدرن با فونت‌های بزرگ و کوچک Sans-Serif داشت. با این حال، دستگاه موفقیت چندانی نداشت، عمدتاً به این دلیل که باید با iPod رقابت می کرد. سپس مایکروسافت ادامه داد و پلتفرم های ویندوز 7 و 8 خود را عرضه کرد، که بازتاب طرح های مسطح استفاده شده در Zune بود.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

تست A/B بسیاری از چیزها می تواند یک کابوس باشد. نترسید - آزمایش چند متغیره اینجاست تا روز را نجات دهد! کشف کنید که چگونه شما نیز می توانید به یکباره تغییرات بزرگ ایجاد کنید. تست چند متغیره مفهومی مشابه با تست A/B است، اما ترفندها و مزایای جادویی خود را دارد. هنگامی که سعی می کنید چندین چیز را همزمان آزمایش کنید، داشتن یک روش واقعی برای انجام آن، هر بار آزمایش تصادفی را شکست می دهد. به همین دلیل است که تست Mvt (چند متغیره) جایگاه خود را در قلب بسیاری از بازاریابان و UXers در آنجا به دست آورده است – این روشی را به ما می دهد تا بسیاری از چیزها را همزمان آزمایش کنیم. مانند همه روش‌ها، این روش مستلزم این است که با نحوه انجام کارها و عوامل مؤثر بر آن آشنا شوید. و بنابراین، بیایید بررسی کنیم که آزمایش چند متغیره چیست و در عمل چگونه به نظر می رسد. مفاهیم کلیدی برای تست چند متغیره در طراحی وب سایت آزمایش چند متغیره اغلب می تواند یک موضوع پیچیده به نظر برسد. آزمایش Mvt که اغلب به عنوان پسر عموی تست A/B تلقی می شود، همه چیز را فقط یک قدم جلوتر می برد. اما قبل از اینکه به نحوه انجام آزمایش Mvt بپردازیم، بیایید درک محکمی از برخی از مفاهیم کلیدی که بر روی آزمایش تأثیر می‌گذارند بیابیم. پتانسیل بازدید کننده طراحی وب سایت: هر فردی که به محصول شما می رسد، زیرا آنها مشتریان بالقوه هستند. ایده این است که تعداد زیادی از این بازدید کنندگان طراحی وب سایت را به مشتری تبدیل کنیم. قیف تبدیل: تفاوت واقعی بین تعداد کل بازدید کنندگان با تعداد کاربران طراحی وب سایتی که تبدیل، انجام یک کار دلخواه را انجام می دهند. این امر در مورد فروشگاه‌های پوشاک که تلاش می ‌کنند بفروشند یا وبلاگی که تلاش می‌ کند مشترکان را به یک خبرنامه جذب کند، صدق می ‌کند. کاربران طراحی وب سایتی که تبدیل نمی کنند همان چیزی هستند که ما در قیف «نشت» می نامیم. بهینه ‌سازی نرخ تبدیل طراحی وب سایت: تاکتیک‌ هایی که می‌ توانیم برای بهبود نرخ تبدیل، رفع و وصله هرگونه نشتی در قیف به کار ببریم. تست چند متغیره یکی از این تاکتیک هاست. تست A/B: نمایش دو نسخه مختلف از یک صفحه به تعدادی نماینده از کاربران طراحی وب سایت و بررسی اینکه کدام یک دارای بهترین نرخ تبدیل است. توصیه می‌شود که فقط یک تفاوت بین نسخه‌ ها وجود داشته باشد که آن را به یک تاکتیک ساده بهینه ‌سازی طراحی وب سایت نرخ تبدیل، تبدیل می‌ کند.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

پیوندهای داخلی پیوندهای فرامتن هستند که به دامنه های مختلفی در دامنه ای که در آن وجود دارند منتهی می شوند. به طور کلی، لینک های داخلی به یک صفحه متفاوت در همان طراحی وب سایت اشاره می کنند. پیوندهای داخلی برای ساخت معماری طراحی وب سایت و گسترش ارزش لینک طراحی وب سایت مفید هستند. استفاده از لینک های داخلی در تمرین سئو طراحی وب سایت بسیار مهم است زیرا گوگل از لینک های داخلی برای کشف محتوای جدید در طراحی وب سایت شما استفاده می کند. بیایید فرض کنیم که فراموش کرده اید به یک صفحه طراحی وب سایت جدید از جایی دیگر در طراحی وب سایت خود پیوند دهید. اگر صفحه در نقشه طراحی وب سایت شما نیست و هیچ بک لینک طراحی وب سایتی برای آن وجود ندارد، گوگل از وجود آن خبر نخواهد داشت. دلیل آن این است که موتور جستجوی آنها نمی تواند آن را پیدا کند. بنابراین ضروری است که از لینک های داخلی در طراحی وب سایت خود برای کمک به گوگل در این مورد استفاده کنید و در نتیجه به نفع SEO طراحی وب سایت شما باشد. چگونه از لینک های داخلی طراحی وب سایت استفاده می کنید؟ فرآیند استفاده از پیوندهای داخلی در گذشته ساده است، اما با بررسی بیشتر در روند تئوری پشت آن، پیچیده تر می شود. هنگام استفاده از پیوندهای داخلی، چند مرحله کلیدی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. شما باید محتوای زیادی در طراحی وب سایت خود ایجاد کنید. اگر محتوایی برای پیوند ندارید، نمی توانید پیوند داخلی قوی داشته باشید. ایجاد محتوای غنی از کلمات کلیدی طراحی وب سایت با متن لنگر زیاد به خزنده طراحی وب سایت گوگل کمک می کند تا تمام صفحات طراحی وب سایت داخلی شما را پیدا کند. فقط از پیوندهایی استفاده کنید که برای خواننده محتوا طراحی وب سایت طبیعی است. افزودن لینک های زیاد به یک پاراگراف برای خواننده گیج کننده به نظر می رسد و به احتمال زیاد منجر به خروج از صفحه به جای کلیک روی لینک های داخلی می شود. بهتر است لینک ها شفاف و در حد معقول باشند. اطمینان از اینکه فقط پیوندهای مرتبط را شامل می شود نیز مهم است، زیرا پیوندهای اضافی که هیچ هدفی ندارند، زمان کاربر طراحی وب سایت را تلف می کنند و ممکن است منجر به از دست دادن سرنخ ها شوند.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

سئو فرآیند بهینه سازی یک طراحی وب سایت برای کسب رتبه های بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) است. در حالی که تکنیک های زیادی را می توان برای بهبود سئو طراحی وب سایت استفاده کرد، چندین اشتباه رایج نیز وجود دارد که می تواند بر رتبه بندی طراحی وب سایت شما تأثیر منفی بگذارد. در این مقاله پنج مورد از رایج ‌ترین اشتباهاتی که افراد در تلاش‌های سئو مرتکب می‌شوند، مورد بحث قرار خواهد گرفت. 1. عدم موفقیت در بهینه سازی محتوای شما یکی از مهمترین کارهایی که می توانید برای رتبه بندی سئوی طراحی وب سایت خود انجام دهید این است که محتوای طراحی وب سایت خود را بهینه کنید. این بدان معنی است که مطمئن شوید محتوای طراحی وب سایت شما به خوبی نوشته شده، آموزنده و کاربر محور است. همچنین باید مطمئن شوید که محتوای طراحی وب سایت شما به طور منظم به روز می شود تا مرتبط بماند و رتبه خوبی داشته باشد. این به رتبه بندی سئو طراحی وب سایت کمک می کند زیرا زمانی که کاربران طراحی وب سایت برند شما را جستجو می کنند، اطلاعات به راحتی در مورد هر محصول یا خدماتی که کسب و کار شما ارائه می دهد در دسترس خواهد بود. هیچ ارتباطی بین آنچه برند شما با محتوای آنلاین می گوید و آنچه در طراحی وب سایت ارائه می شود وجود نخواهد داشت. 2. عدم موفقیت در بهینه سازی سئو برای جستجوی محلی سئوی طراحی وب سایت محلی برای هر کسب و کاری که به دنبال رتبه بالا در موتورهای جستجو است ضروری است. متأسفانه، بسیاری از مشاغل کوچک اشتباهات رایجی را مرتکب می شوند که می تواند به رتبه بندی طراحی وب سایت آنها آسیب برساند. شکست در بهینه سازی طراحی وب سایت برای جستجوی محلی می تواند منجر به از دست دادن تجارت شود، زیرا مشتریان ممکن است هنگام جستجوی محصولات یا خدمات به صورت محلی نتایج بهتری پیدا کنند. با درک اصول اولیه سئوی طراحی وب سایت محلی، شرکت ها می توانند اطمینان حاصل کنند که طراحی وب سایت آنها بهترین عملکرد را دارد و به مشتریان بالقوه ای دسترسی پیدا می کند که به احتمال زیاد به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()