نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

وقتی نوبت به ساخت، نگهداری و ترویج یک طراحی وب سایت می رسد، زرادخانه ای از ابزارها در دسترس خلاقان وجود دارد. پیدا کردن ابزار مناسب اما داستان دیگری است. تا زمانی که ابزارهایی را پیدا کنید که نیازهای کسب و کار و مشتری شما را برآورده می کنند، اغلب می تواند یک مورد آزمون و خطا باشد. در این مقاله، ما به 4 جنبه حیاتی یک طراحی وب‌ سایت – ایجاد، همکاری، عملکرد و امنیت – نگاه می‌کنیم و ابزارهای ضروری را بررسی می‌کنیم که می‌توانند به دیدگاه‌های مشتریان شما کمک کنند تا به زندگی و کارآمدتر برسید. چه یک آژانس طراحی وب سایت با خدمات کامل یا طراح آزاد باشید، همه برای یک چیز تلاش می کنند: ایجاد طراحی وب سایت های خلاقانه و نوآورانه ای که فراتر از انتظارات مشتری باشد. برای این کار به یک پلتفرم کاملاً قابل تنظیم نیاز دارید. با Wix، نه تنها می توانید در مقیاس ایجاد کنید و روند توسعه طراحی وب سایت را تسریع کنید، بلکه به ویژگی های طراحی پیشرفته، عناصر بصری چشمگیر و فناوری ویدیویی نوآورانه دسترسی خواهید داشت. برای کنترل طراحی مطلق، ویرایشگر X CSS پاسخگو را ارائه می دهد. شما می‌توانید موقعیت و رفتار دقیق هر عنصر را در هر نما با طرح ‌بندی‌های انعطاف‌ پذیر و شبکه‌ ای، تعاملات سفارشی و کنترل کامل نقطه شکست تعریف کنید. وقتی برای اولین بار از ویرایشگر X وقتی برای اولین بار از ویرایشگر X استفاده کردیم، چیزی شبیه چیزی بود که همیشه می خواستیم. آندریا بولیو، مدیر خلاق و شریک موسس استودیو لاینار می‌گوید: «من آن را دوست دارم».

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

به لطف فراوانی ابزارهای بازخورد مشتری و طراحی وب ‌سایت برای توسعه طراحی وب سایت، ده‌ها روش با فناوری پیشرفته برای دریافت بازخورد مستقیم مشتری در مورد محصول شما وجود دارد. چگونه از بازخورد استفاده کنیم؟ زمانی که شما یک ارزیابی واقعی از مخاطبان هدف خود داشته باشید، می توانید عملکرد تیم خود را افزایش دهید، آنها را ارزیابی کنید یا مهارت های آنها را ارتقا دهید. جمع آوری بازخورد همچنین کلید ایجاد صفحات عالی طراحی وب سایت است که مخاطبان شما عاشق آن خواهند شد. در نهایت شما برای آنها طراحی می کنید. برای تیم طراحی وب سایت شما خوب است که بدانند چه کاری را به خوبی انجام می دهند و چه چیزی را باید بهبود بخشند. اگر تیمی را مدیریت می کنید، می توانید از ابزارهای طراحی وب سایت برای تیم های توسعه طراحی وب سایت برای دریافت بازخورد استفاده کنید. سپس، ماموریت شما به عنوان یک مدیر این است که این داده ها را سازماندهی کنید تا آنها را به یک دانش مفید برای تیم خود تبدیل کنید. به این ترتیب، می توانید به آنها کمک کنید تا خودشان و همچنین پروژه هایی را که روی آنها کار می کنید، بهبود بخشند. ابزار بازخورد طراحی وب سایت برای توسعه طراحی وب سایت بنابراین، برای سهولت کار شما، در این مقاله در مورد بهترین ابزار قدرتمند بازخورد طراحی وب سایت برای تیم های توسعه طراحی وب سایت صحبت خواهیم کرد.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

به عنوان جدید ترین کلمه کلیدی در بخش فناوری، “metaverse" این پتانسیل را دارد که چشم‌ اندازهای رشد جدیدی را برای شرکت ‌ها باز کند، زیرا آنها را قادر می ‌سازد تا تجربیات دیجیتالی بسیار فراگیر و جذابی را برای مشتریان خود فراهم کنند. اصطلاح متاورس به ترکیب حضور همه جانبه در یک اکوسیستم مجازی خودکفا اشاره دارد. بسیاری از فناوری ‌های جدید در چند سال اخیر توسعه یافته‌ اند که پتانسیل تغییر روش زندگی، کار و بازی ما را دارند. هنگامی که فیس بوک در اکتبر 2021 نام خود را به “Meta" تغییر داد، اصطلاح "متاورس" از قلمرو ادم های فناوری به عموم مردم منتقل شد. به همین ترتیب، بسیاری از مردم بر این باورند که "متاورس" عصر جدیدی از اینترنت را ایجاد خواهد کرد. فیس ‌بوک در هفته‌های اخیر صراحتاً در مورد یک چیز بزرگ بعدی صحبت کرده است. بیایید ببینیم چرا متاورس به عنوان یک چیز بزرگ بعدی در انقلاب دیجیتال مورد استقبال قرار می گیرد. هر آنچه باید در مورد متاورس بدانید Metaverse یک محیط مجازی سه بعدی است که در آن هر کسی می ‌تواند هر کسی که می ‌خواهد باشد، هر کاری که می‌خواهد انجام دهد و با هرکس دیگری در جهان که می‌خواهد با او ارتباط برقرار کند صحبت کند. زمانی که واقعیت افزوده و واقعیت مجازی با محیط های دنیای واقعی در یک عرصه دیجیتال مشترک ترکیب شوند، به عنوان آینده اینترنت در نظر گرفته می شود. متاورس اختراع دنیای مجازی است که در آن آواتارهای انسان از طریق فناوری نشان داده می شوند تا واقعی به نظر برسند. فیس بوک، یکی از ماهرترین شرکت های فن آوری در این زمینه، بر اساس مفهوم Metaverse است. بخش Virtual Labs آن هدست های واقعیت مجازی مانند Oculus Quest می سازد. در سال 2022 همچنین هدست های واقعیت ترکیبی در مراحل اولیه تولید خواهد کرد که می توانند صورت و چشمان شما را ردیابی کنند. علاوه بر این، این شرکت ابزارهای توسعه ای مانند SparkAR را ارائه می دهد که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تجربیات مجازی جدیدی ایجاد کنند. سهام Metaverse مانند Meta Platforms Inc. (FB)، Unity Software Inc. (U)، Microsoft Corp. (MSFT) و غیره ممکن است ارزش خرید و نگهداری برای دهه آینده توسعه را داشته باشند.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

NFT ها فضای بازی و هنر را با طوفانی تسخیر کرده اند و هیچ نشانه ای از محو شدن در سال 2022 وجود ندارد. چه فکر کنید که آنها یک روند گمانه زنی هستند یا یک فرصت کاملاً جدید برای هنرمندان مختلف، NFT ها همچنان به فضاسازی در جهان ادامه می دهند. زمانی که میلیون ها دلار معامله می کنند، سرفصل ها هستند. اما هیاهو در مورد NFT ها چیست؟ از NFT ها چیست، چگونه کار می کنند، سهام NFT، چگونه معامله می شوند تا کل بحث و جدل ایجاد شده پیرامون آنها، ما تمام جزئیات اصلی NFT ها را در این راهنمای مفید پذیرفته ایم؟ بیایید برای درک جزئیات سرمایه‌گذاری NFT وارد بحث شویم. NFT چیست؟ NFT - توکن غیر قابل تعویض یک دارایی دیجیتالی است که اشیاء دنیای واقعی مانند ویدیوها، موسیقی، هنر، آیتم‌ های درون بازی و حتی میم ‌ها را به تصویر می‌کشد. شما می توانید NFT را به صورت آنلاین خریداری و بفروشید، اغلب با ارزهای دیجیتال. علاوه بر این، نرم افزار زیربنایی مشابهی که در رمزارزها استفاده می شود، آنها را رمزگذاری می کند.

ادامه مطلب:



:: برچسب‌ها: طراحی سایت،طراحی وب، طراحی وب سایت،وب، سایت، وب اور ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

ما شاهد رونق بزرگی در تجارت الکترونیک بوده ایم. بنابراین، جای تعجب نیست که تجارت الکترونیک روند خرید را کاملاً متحول کرده است. با وجود موفقیت آمیز خدمات تجارت الکترونیک مانند آمازون، eBay، Flipkart و غیره که قبلاً از مرز 100 میلیارد درآمد عبور کرده اند، کاملاً واضح است که همه مشاغل، صرف نظر از اندازه آنها، باید طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خود را داشته باشند. اما با توجه به اینکه تجارت الکترونیک در طول سال ها بسیار رشد کرده است و تنوع زیادی را تجربه کرده است، فروشگاه های آنلاین ساده دیگر این کار را انجام نمی دهند. اکنون دو راه برای افزایش این روند وجود دارد. شما یا فروشنده ای هستید که شروع به فروش در یک بازار چند فروشنده می کند، یا یک تاجر جاه طلب هستید که می خواهد بازار چند فروشنده ای خود را راه اندازی کند. در این مقاله، همه چیزهایی را که برای توسعه طراحی وب سایت تجارت الکترونیک چند فروشنده در سال 2021 نیاز دارید، بررسی خواهیم کرد. بازار تجارت الکترونیک چند فروشنده چیست؟ بازار چند فروشنده به یک پورتال تجارت الکترونیک آنلاین اشاره دارد که در آن می توانید محصولات یا خدمات مختلفی را از فروشندگان مختلف در یک پلتفرم خریداری کنید. این یک ارتباط مستقیم بین خریداران و فروشندگان است. این فروشندگان حساب های فروشنده خود را دارند، جایی که موجودی خود را خودشان مدیریت می کنند و کمیسیونی را به بازار می پردازند. این خدمات تجارت الکترونیک یک سناریوی برد-برد هم برای فروشنده و هم برای بازار ایجاد می کند. بازار موجودی را دریافت می کند، در حالی که فروشنده مشتریان را جذب می کند. اگرچه، این اپراتور بازار است که تمام معاملات را انجام می دهد. در اصل، اگر در حال برنامه ریزی برای توسعه طراحی وب سایت تجارت الکترونیک چند فروشنده هستید، در این صورت سعی دارید بازاری مشابه آمازون یا Flipkart ایجاد کنید همچنین، برای زنده ماندن در این محیط رقابتی، ضروری است که ویژگی های پیشرفته ای مانند تشخیص تقلب، ردیابی دقیق سفارش و غیره را در دسترس قرار دهید. در اینجا انواع مختلف بازارهای چند فروشنده وجود دارد. بازار محصول بازار خدمات بازار پروژه بازار هیبریدی خدمات تجارت الکترونیک چند فروشنده در مقابل فروشگاه های آنلاین. بازارهای چند فروشنده راهی برای رفتن است و مزایای آنها غیرقابل انکار است. برای در نظر گرفتن همه چیز، بیایید مقایسه ای داشته باشیم. بازارهای چند فروشنده را می ‌توان با فروشگاه‌های آنلاین مقایسه کرد، چگونه مراکز خرید را می‌ توان با فروشگاه‌های منفرد با تمرکز محدود مقایسه کرد. بازارهای چند فروشنده این امکان را برای به اشتراک گذاشتن هزینه ها و مخاطبان با سایر مشاغل همفکر ارائه می دهند. بیشتر بخوانید: موارد استفاده RPA در صنعت خرده فروشی و تجارت الکترونیک در واقع، طبق یک مطالعه انجام شده توسط BigCommerce، 48٪ از خریداران آنلاین مستقیماً به یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک چند فروشنده مراجعه می کنند تا تمام خریدهای آنلاین خود را انجام دهند. یک آمار خیره کننده این است که تقریباً 59٪ از خریداران آنلاین هر زمان که خرید آنلاین به ذهنشان خطور کند، آمازون را باز می کنند.

ادامه در لینک زیر:



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

از کسب‌ وکارهای کوچک گرفته تا 500 شرکت‌ های آینده، امروزه تقریباً هر کسب ‌وکاری می‌خواهد حضور آنلاین خود را افزایش دهد و محصولات خود را از طریق یک طراحی وب ‌سایت تجارت الکترونیک به فروش برساند. طراحی وب ‌سایت تجارت الکترونیک چهره برند است و برای ساخت برند خود به یک طراحی وب ‌سایت تجارت الکترونیکی منحصر به فرد و قوی نیاز دارید. این روزها مشتریان بیشتری ترجیح می دهند محصولات را به صورت آنلاین خریداری کنند، بنابراین یک طراحی وب ‌سایت تجارت الکترونیک نیاز روز است. با بسیاری از گزینه های موجود، تخمین هزینه کلی طراحی وب ‌سایت تجارت الکترونیک شما بسیار دشوار است. به عنوان یک متخصص تجارت الکترونیک، بسیاری از مشتریان اغلب می پرسند که هزینه ساخت طراحی وب ‌سایت تجارت الکترونیک چقدر است یا هزینه ساخت یک طراحی وب ‌سایت تجارت الکترونیک اولیه چقدر است؟ پاسخ این است که به چیزهای زیادی بستگی دارد و بنابراین، متأسفانه، نمی‌توانیم به سؤال شما پاسخ دهیم مگر اینکه نیازهای دقیق شما را بدانیم. در این مقاله، ویژگی‌های مهمی را که تجارت الکترونیکی شما باید داشته باشد و چگونه می‌ توانید تخمینی برای طراحی وب ‌سایت تجارت الکترونیک خود تعیین کنید، تحلیل خواهیم کرد. ویژگی های یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک 1. رابط جذاب و تمیز در طراحی وب سایت اولین تأثیر آخرین تأثیر است، بنابراین رابط کاربری طراحی وب ‌سایت باید از نظر بصری جذاب و شهودی باشد. 2. طراحی وب سایت واکنش گرا طراحی وب ‌سایت باید به رفتار و دستگاه کاربر (موبایل، لپ تاپ، تبلت و غیره) به درستی پاسخ دهد. 3. ابزارهای یکپارچه بازاریابی و سئو در طراحی وب سایت ابزارهای سئو در طراحی وب ‌سایت به شما کمک می کنند تا حضور آنلاین قوی داشته باشید و ابزارهای بازاریابی به شما کمک می کنند تا مشتریان بیشتری را به دست آورید. ادغام رسانه های اجتماعی مهم است زیرا بهترین راهی است که یک طراحی وب ‌سایت تجارت الکترونیک می تواند محصولات خود را تبلیغ کند. 4. مدیریت حساب مشتری در طراحی وب سایت باید یک سیستم ورود به سیستم وجود داشته باشد که از آنجا بتوانید اطلاعات یک مشتری را دریافت کنید و بنابراین بتوانید تبلیغات بازاریابی شخصی شده ارسال کنید.

ادامه در لینک زیر:



:: برچسب‌ها: طراحی سایت،طراحی وب، طراحی وب سایت،وب، سایت، وب اور ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

بیت کوین و نوآوری بلاک چین در پس آن، همانطور که برای اولین بار زمانی که ساتوشی ناکاموتو نوآوری خود را در سال 2009 توزیع کرد، جهان را تکان داد. سرمایه گذاری های متعدد در حقیقت، بسیاری بر این باورند که نوآوری بلاک چین به تدریج اهمیت بیشتری نسبت به کل اینترنت پیدا می کند. در حال حاضر، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه برنامه های بلاک چین می توانند فرآیندهای کسب و کار شما را تقویت کنند. این شرکت کوچک، متوسط یا شرکتی باشد. 1. رای گیری دیجیتال شرط می بندم ممکن است شاهد وقوع شکست ترامپ-روسیه در مورد تقلب در رأی بوده باشید. با بلاک چین دیگر نیازی به استرس ندارید. بلاک چین ظرفیت رای دادن با دقت را ارائه می دهد، با این حال به اندازه کافی ساده است که هر تنظیم کننده ای ظرفیت بررسی اینکه آیا چیزی در سیستم تغییر کرده است یا خیر را داشته باشد. این سادگی رای دادن را با تغییر ناپذیری (یعنی ماهیت ثابت) بلاک چین تثبیت می کند تا از آرای واقعی حداکثر استفاده را ببرد. 2. قراردادهای هوشمند باور کنید یا نه، عبارت "قرارداد هوشمند" از سال 1993 استفاده می شود، اما اکنون به دلیل توسعه پروژه اتریوم در سال 2013 با بلاک چین مرتبط است. این پروژه "یک پلتفرم غیرمتمرکز است که قراردادهای هوشمند را دقیقاً همانطور که ساخته شده است اجرا می کند، بدون احتمال خرابی، نظارت، ارائه نادرست یا مانع تراشی از طرف خارجی." «قراردادهای هوشمند» برنامه‌های رایانه شخصی هستند که می‌توانند شرایط هر توافقی را اجرا کنند. کم و بیش "این یک وثیقه مالی است که توسط سیستمی نگهداری می شود که بر اساس رویدادهای آینده و هر کد رایانه ای تعریف شده به گیرندگان هدایت می شود." با «قراردادهای هوشمند»، سازمان‌ها ظرفیت دور زدن قوانین و «کاهش هزینه‌ های زیرمجموعه ‌ای از ابتدایی ‌ترین مبادلات پولی ما» را خواهند داشت. علاوه بر این، این توافقات غیرقابل شکست خواهد بود. علاوه بر این، بانک‌های سراسر جهان از «قراردادهای هوشمند» برای افزایش اعتبار سندیکایی استفاده می‌کنند. 3. انتقال پول برجسته ترین برنامه بلاک چین تا به حال، داشتن قابلیت دریافت پرداخت است. از آنجایی که نوآوری بلاک چین در پول دیجیتال آغاز می شود، این نوید بخش خوبی است. به هر حال، این دقیقاً چقدر برای کارآفرینان مفید است؟ با استفاده از بلاک چین، آماده مبادله وجوه فوری و ایمن به هر کسی که می خواهید، سریع و با هزینه های بسیار کم هستید. این امکان پذیر است زیرا هیچ واسطه ای وجود ندارد که مبادله دارایی ها بین چند بانک را تنظیم کند و کارمزدهای مبادله ای مضحک دریافت کند. اگر نیروی کار از راه دور دارید یا با بازار جهانی درگیر هستید، این سیستم به ویژه مفید است.

ادامه در لینک زیر:



:: برچسب‌ها: طراحی سایت،طراحی وب، طراحی وب سایت،وب، سایت، وب اور ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایتطراحی سایت

آیا می خواهید با بهبود بازدیدکنندگان طراحی وب سایت خود، کسب و کار خود را به اوج برسانید؟ طراحی وب‌ سایت شما اولین چیزی است که کاربران می‌بینند و تصوری را ایجاد می‌کنند. انتخاب چارچوبی که به شما در ساخت طراحی وب سایت هایتان کمک می کند اکنون به یک کار مهم تبدیل شده است. Microsoft .NET Framework فناوری است که می تواند طراحی وب سایت ها و برنامه های کاربردی طراحی وب سایت را توسعه دهد و به کسب و کار کمک کند تا به هدف خود دست یابد. این به توسعه برنامه های کاربردی پویا و با کیفیت غنی که کارآمد و سازنده هستند کمک می کند. به دلیل بهترین توانایی خود در برآوردن نیازهای بازار، یک شرکت توسعه دهنده طراحی وب سایت معروف مایکروسافت دات نت به شما در ساخت برنامه های قابل استفاده مجدد و مقیاس پذیر کمک می کند. با این حال، چارچوب طراحی وب سایت دات نت برای توسعه نرم افزاری که توسط مایکروسافت برای اکوسیستم محصولات و خدمات بسیاری راه اندازی شده است، استفاده می شود. همچنین در ساخت اپلیکیشن های طراحی وب سایت ، میکروسرویس ها و API ها به شما کمک می کند. از این رو، سخت نیست که بگوییم طراحی وب سایت دات نت یکی از بهترین پلتفرم های مورد استفاده برای همه شرکت های فناوری است. نه تنها کار شما را با ترکیب ساختار MVC و طراحی وب سایت API آسان می کند، بلکه به اصلاح کامل و ارائه ویژگی های با کیفیت بالا که به ایجاد API کمک می کند، کمک می کند. بنابراین، این سوال پیش می آید که دلایل انتخاب فناوری طراحی وب سایت دات نت چیست؟ چه چیزی آن را بهتر از بقیه می کند؟ چرا هنوز در بالای فهرست چارچوب ها قرار دارد؟ در اینجا، ما همه پاسخ های شما را داریم. بیایید بررسی کنیم تا بدانیم چرا باید طراحی وب سایت دات نت را برای پروژه توسعه بعدی خود انتخاب کنید. دلایلی که شرکت ها دات نت را برای توسعه طراحی وب سایت انتخاب می کنند

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

هر پروژه طراحی وب سایت باید با یک فرآیند طراحی شروع شود. داشتن یک فرآیند طراحی وب سایت در محل و تنظیم نقاط عطف طراحی وب سایت و جدول زمانی قبل از شروع به شما کمک می کند بر هر گونه سردرگمی و حواس پرتی در طول مسیر غلبه کنید. برخی می گویند اولین برداشت از یک طراحی وب سایت بر اساس کیفیت طراحی وب سایت است. در دنیای رقابتی طراحی وب سایت، ساخت طراحی وب سایتی که از نظر بصری جذاب، کاربرپسند و به یاد ماندنی باشد، برای طراحان وب سایت کار دشواری است. یک طراحی وب سایت عالی برای برجسته شدن نیاز به تحقیق، برنامه ریزی و کار پس زمینه دارد. از جمع آوری اطلاعات گرفته تا ایجاد محتوا و به روز نگه داشتن طراحی وب سایت شما – فرآیند طراحی وب سایت دارای مراحل بسیاری است که می توان آنها را به مراحل آسان قابل مدیریت تقسیم کرد. هر پروژه طراحی وب سایت منحصر به فرد است، اما این اینفوگرافیک توسط Simple Square، نقاط عطف طراحی وب سایت و جدول زمانی که توسط اکثر طراحان وب سایت دنبال می شود را به طور دقیق خلاصه می کند:

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

بیایید در مورد بازگشت سرمایه تجربه کاربر صحبت کنیم. تقریباً همیشه از ما خواسته می شود که "ضرورت" خود را به طریقی، به طور صریح یا ضمنی، به ذینفعان خارجی یا داخلی به عنوان متخصصان UX برای طراحی وب سایت ثابت کنیم. بنابراین، در زیر یک ممیزی UX برای طراحی وب سایت دانشگاه لستر از دیدگاه قابلیت استفاده ارائه شده است. به هر طریقی، هر یک از ما با حقیقت زشتی مواجه شدیم که برای چیزی که به آن اعتقاد داریم از شخص برتر خرید می کنیم. توضیح دادن چیزی خیلی بدیهی برای کسی، برای میلیونمین بار، دردناک است، و سخت است که تمام صبر و حوصله لازم برای دادن زمان به او را در حالی که سعی می کند بفهمد شما چه چیزی را پیشنهاد می کنید، جمع کنید. علاوه بر این، هنگامی که یک سوال بعدی با هدف ارزش رویکرد خود دریافت کردید، حتی چیزی شبیه به این نیست: هی، آنچه شما پیشنهاد می کنید منطق محض است، عقلانیت محض آن ما را عمیقا تحت تاثیر قرار داد. اما، چگونه می‌خواهید تلاشی را که در طراحی وب سایت انجام می‌دهید اندازه‌ گیری کنید؟ نه اینطور نیست. با این حال، تقریباً به نظر می رسد: چرا این کار را به جای صرف هزینه بیشتر برای بازاریابی پولی برای جذب کاربران بیشتر انجام می دهیم؟ بنابراین، برای تسهیل فرآیند و حفظ سلامت عقل، اولین گام در هنگام صحبت در مورد بازگشت سرمایه ROI)) تلاش‌های ما می‌تواند روی مسائل قابلیت استفاده موجود در یک محصول دیجیتال متمرکز شود. تجزیه و تحلیل طراحی وب سایت یک دانشگاه برای نمونه ‌سازی این رویکرد، ما یک طراحی وب سایت دانشگاه را از منظر قابلیت استفاده، با پیروی از اکتشافات شناخته شده گروه نیلسن نورمن تحلیل کردیم. علاوه بر این، ما سعی کردیم دامنه ممیزی UX برای طراحی وب سایت را با بررسی کامل پیکسلی محصول و همچنین در نظر گرفتن نیازهای تجاری و انتظارات کاربر گسترش دهیم. ما به چند دلیل یک طراحی وب سایت دانشگاه را برای تجزیه و تحلیل انتخاب کردیم. اولاً، چندین نوع کاربر درگیر است. اگرچه به عنوان یک محصول دیجیتال با هسته مبتنی بر تراکنش در نظر گرفته نمی شود، اما با توجه به وجود اهداف (برنامه، ثبت نام، چت و غیره)، محصولات (دوره ها)، فهرست ها (دوره) می توان آن را به عنوان یک محصول در نظر گرفت. لیست ها) و یک قیف (فرایند برنامه). می توان آن را به عنوان یک عملیات تجاری کاملاً نوپا با یک چشم انداز و یک مأموریت در نظر گرفت. در این گزارش کوچک، متوجه خواهید شد که دانشگاه لستر چه کاری می‌تواند انجام دهد تا نرخ تبدیل را افزایش دهد و با اصلاح چند مورد، بازدهی بهتری داشته باشد.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

اینترنت به سرعت در حال رشد است و به طور مستمر در حال تکامل است و همین امر باعث می شود تا با آخرین روندها به چالش کشیده شود. طراحی وب سایت ها نمونه کاملی هستند. پانزده سال پیش، ما هرگز نمی توانستیم اهمیت ساخت و طراحی وب سایت برای یک تجارت را حدس بزنیم. با این حال امروزه، برای موفقیت یک کسب و کار، همگامی با روندها و پلتفرم ها ضروری است. اگر اولویت شما به دست آوردن و حفظ کاربران در طراحی وب سایت شما است، باید به روز رسانی کنید و با آخرین روند طراحی وب سایت سازگار شوید تا از رقبای خود بهتر عمل کنید و متمایز شوید. برای کمک به شما در پیگیری برخی از آخرین روندهای طراحی وب سایت، ما 5 مورد از جدیدترین و محبوب ترین ها را گردآوری کرده ایم. شخصی سازی در طراحی وب سایت شخصی سازی در طراحی وب سایت مفهومی است که به طراحی وب سایت شما تجربیاتی متناسب با هر کاربر اختصاص می دهد. شخصی‌ سازی همیشه یک مفهوم مهم در طراحی وب سایت بوده است، اما یافتن راه‌های جدید و بهتر برای بهبود تجربه کاربر امسال بسیار حیاتی ‌تر خواهد بود. برای مثال، همانطور که الگوریتم‌ها بهبود می‌یابند و پیچیده‌تر می‌شوند، تجربیات کاربر را بر اساس داده‌های مرور فردی سفارشی می‌کنند. شخصی سازی با استفاده از محتوای ذخیره شده در CRM شما، بر اساس رفتار کاربر، یا حتی از طریق یک فرآیند خودکار (مانند کمپین بازاریابی ایمیلی) انجام می شود. هدف این است که به مشتریان خود احساس خاص بودن بدهید و به آنها تجربه ای بدهید که نیازهای فردی آنها را برآورده کند، و در سال 2022، این دقیقاً همان کاری است که طراحی وب سایت ها برای مرتبط ماندن باید انجام دهند. فناوری بلاک چین فناوری بلاک چین در سال جاری بسیار رایج تر شده است. بلاک چین اجازه می دهد تا اطلاعات توزیع شود اما کپی نشود و آن را منحصر به فرد می کند. این فناوری تقریباً برای هر صنعتی کاربرد دارد و طراحی وب سایت نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از هیجان انگیزترین فرصت ها برای فناوری بلاک چین در طراحی وب سایت، ایجاد اپلیکیشن های غیرمتمرکز است. اینها برنامه هایی هستند که در بلاک چین وجود دارند، معمولاً به این معنی که منبع باز هستند و به سرور نیاز ندارند. با این حال، ایده میزبانی غیرمتمرکز و قدرت محاسباتی ناشی از آن را نباید نادیده گرفت زیرا امسال در فضای طراحی به جلو حرکت می کنیم. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید امسال فناوری‌های بلاک چین را در شیوه‌های طراحی وب سایت خود بگنجانید.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

تا به حال ممکن است اصطلاح "طراحی وب سایت واکنش گرا" را شنیده باشید. اگر با این مفهوم یا وبلاگ ما در اینجا تازه کار هستید، این اصطلاح ایجاد یک طراحی وب سایت را توصیف می کند که به درستی با انواع دستگاه ها سازگار شده و کار می کند. همانطور که تکنولوژی تکامل می یابد، تمرین نیز باید تکامل یابد. همانطور که گفته شد، طراحی وب سایت ریسپانسیو 2018 کمی متفاوت از سال 2017 خواهد بود که با 2016 متفاوت بود، که با 2015 متفاوت بود و غیره و غیره. با پیشرفت تکنولوژی، مصرف کنندگان می توانند انتظار تجربه ای شخصی را داشته باشند، که به شما دلیل بیشتری برای جلوتر از رقبا می دهد! ما پنج روش و اصول طراحی وب سایت واکنشگرا را که باید در نظر داشته باشید را در این سال پوشش خواهیم داد. بیا انجامش بدیم! 1. تعاملات کوچک بیشتر در طراحی وب سایت یکی از رایج ترین چیزهایی که نویسندگان طراحی وب سایت به عنوان ترندهای سال به آن توجه می کنند، استفاده از تعاملات کوچک است. تعاملات کوچک متغیرهایی هستند که به کاربر اجازه می دهند با یک صفحه طراحی وب سایت بدون بارگیری مجدد آن تعامل داشته باشند. بهترین مثال برای این، «واکنش‌های» فیس‌بوک است که به «لایک‌ها» اضافه شده است. می‌توانید به پست‌ها با قلب، چهره‌های خندان، چهره‌های عصبانی و چهره‌های غمگین واکنش نشان دهید تا احساسات خود را نسبت به محتوای یک پست نشان دهید، و صفحه دوباره بارگذاری نمی‌شود - به همان صورت باقی می‌ماند. تعاملات کوچک در زمان صرفه جویی می کند و تجربه کاربرUX) ) طراحی وب سایت را بسیار سرگرم کننده تر می کند. انتظار داریم در سال 2018 و در آینده شاهد محبوبیت بیشتر آنها باشیم. 2. تایپوگرافی هوشمند در حالی که معمولاً نادیده گرفته می‌شود، می‌توانید علاوه بر سایر جنبه‌های صفحه طراحی وب سایت که معمولاً برای پاسخگو بودن طراحی شده‌اند، یک فونت واکنش‌گرا ایجاد کنید. به عنوان مثال، نسخه دسکتاپ یک صفحه طراحی وب سایت ممکن است از Helvetica 24 pt استفاده کند. برای هدر، اما نسخه موبایل صفحه طراحی وب سایت می تواند از نوع کوچکتری Arial استفاده کند. فونت های خاصی به سمت شما می روند و در یک صفحه بزرگ طراحی وب سایت بهترین عملکرد را دارند - آنها به گونه ای طراحی شده اند که بزرگ باشند، نه فقط در رابطه با بقیه صفحه بزرگ به نظر برسند. این کار باعث می شود که فونت در صفحه طراحی وب سایت موبایل کمتر موثر باشد. از نظر زیبایی، ممکن است کمتر دلپذیر باشد، و ممکن است متن کوچکتر، مهم و آموزنده را از کانون توجه کاربران خارج کند. بنابراین تنظیم عناوین و متن در فونت ها و اندازه های مختلف برای هر دستگاه مورد استفاده برای تجربه کاربر بسیار مهم است. 3. با موبایل آشنا باشید در حالی که طراحی وب سایت های تلفن همراه در چند سال گذشته به خوبی در روزنامه نگاری طراحی وب سایت پوشش داده شده اند، نویسندگان متخصص برای توجه بیشتر به آنها استدلال می کنند! دلیل این امر؟ خوب به طور خلاصه، اکثر ترافیک طراحی وب سایت در حال حاضر از دستگاه های تلفن همراه می آید. با در نظر گرفتن این موضوع، مطمئن شوید که مفاهیم برنامه ها و طراحی وب سایت ها را در ذهن خود جدا کرده اید. استفاده از برنامه و تجربه کاربری مهم هستند، اما داشتن یک برنامه واکنش گرا با داشتن یک طراحی وب سایت واکنش گرا متفاوت است. با این حال، به عنوان یک طراح طراحی وب سایت ، بسته به شرایط ممکن است خود را در حال کار روی آنها بیابید. برای یک برنامه، شباهت‌های زیادی با مواردی که ممکن است برای یک طراحی وب سایت پذیرایی تلفن همراه روی آن تمرکز کنید، وجود دارد، اما معنایی وجود دارد که طراحی وب سایت واکنش ‌گرا با آن‌ها مقابله نخواهد کرد. به عنوان مثال، تست A/B مناسب بر روی یک برنامه متفاوت از یک طراحی وب سایت واکنش گرا انجام می شود. با این حال، وسعت اندازه‌های صفحه ‌نمایش که می‌توان استفاده کرد برای هر دو مورد توجه است.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

بهترین آژانس های بازاریابی Metaverse به شما کمک می کنند تا حضور خود را در فضاهای مجازی ایجاد کنید. پروژه‌های خلاقانه و سازنده‌ای در این قلمرو جدید وجود دارد که به آن زندگی می‌بخشد. طبق یک تحقیق، تا سال 2024، اندازه بازار به 800 میلیارد دلار خواهد رسید. بخش Meta (Facebook) Reality Labs 10 میلیارد دلار در متاورس سرمایه گذاری کرده است. اصطلاح Metaverse به آخرین نسخه اینترنت اشاره دارد. یا همانطور که متیو بال توضیح می دهد: متاورس به بهترین شکل به عنوان تغییر محاسبات و تعامل از یک دستگاه در جیب شما به یک شبیه سازی مجازی شناخته می شود. خب یعنی چی؟ متاورس دنیای فیزیکی را با دنیای مجازی ترکیب می کند. بنابراین، تجربه‌ای مجازی را ارائه می‌دهد که می‌توانید از طریق فناوری‌های واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و اینترنت به آن دسترسی داشته باشید. ابتدا، کاربران آواتارهای دیجیتالی ایجاد می کنند که آنها را در این دنیای دیجیتال نشان می دهد. این آواتارهای مجازی ارتباط و تعامل را امکان پذیر می کنند. از همه مهمتر، کاربران می توانند در این فضای مجازی اقلام مجازی تولید، مالکیت، فروش و یا سرمایه گذاری کنند. به طور خلاصه، بازار عالی را ارائه می دهد. به هر حال، حتی تیم سوئینی، مدیر عامل شرکت اپیک گیمز، بر پتانسیل آن تاکید کرد و گفت: در طی دهه‌های آینده، متاورس پتانسیل تبدیل شدن به بخشی چند تریلیون دلاری از اقتصاد جهان را دارد. بهترین آژانس های بازاریابی Metaverse در سال 2022 آیا قصد دارید تجارت خود را به متاورس تبدیل کنید؟ سپس، شما در دستان امن با این آژانس ها هستید. آنها یک حضور دیجیتالی عالی در متاورس مخصوص هر یک از مشتریان خود ایجاد می کنند. شرکت‌هایی که از طریق دنیای مجازی، NFTها و تجربیات واقعیت مجازی و واقعیت مجازی با مشتریان نسل جدید درگیر می‌شوند، در اینجا بهترین آژانس‌های بازاریابی Metaverse هستند. ما آژانس هایی را انتخاب کرده ایم که بر سه ویژگی حیاتی در کار خود تأکید دارند: برابری، تنوع و دسترسی. آنها به شما کمک می کنند تا برنامه تبلیغاتی خود را به صورت استراتژیک بسازید. به این ترتیب، این آژانس های تبلیغاتی متاورس، فضاهای دیجیتالی را ایجاد می کنند تا شما را با مخاطبان هدف خود دور هم جمع کنند.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

فقط 50 میلی ثانیه (که 0.05 ثانیه است) طول می کشد تا در مورد طراحی وب سایت شما نظر بدهد. برای برخی، این اولین برداشت از طراحی وب سایت شما تنها برداشتی است که در مورد کسب و کار شما ایجاد می کنند. بنابراین، چگونه می‌توانید یک تأثیر اولیه خوب برای طراحی وب سایت ایجاد کنید - و آن را ماندگار کنید؟ درک کنید و مهمتر از آن، از روندهای طراحی وب سایت استفاده کنید که نشان داده شده است تا مشتریان بالقوه را تحت تاثیر قرار دهد و کسب و کار شما را متمایز کند. اما آیا بازدیدکنندگان طراحی وب سایت حتی به طراحی وب سایت اهمیت می دهند؟ بله، آنها انجام می دهند. در واقع 75 درصد از افرادی که از طراحی وب سایت شما بازدید می کنند اعتبار شما را بر اساس طراحی وب سایت ارزیابی می کنند. ماندن در صدر روند طراحی وب سایت است مهم است - اگرچه گفتن آن آسان تر از انجام آن است، به خصوص زمانی که یک کسب و کار را اداره می کنید. به همین دلیل است که من روندهای طراحی وب سایت 2018 را که توسط تیم متخصصان طراحی وب سایت Webflow پیش بینی شده است، به چهار موردی محدود کرده ام که بازدیدکنندگان طراحی وب سایت را در ابتدا عاشق کسب و کار شما می کند. زیرا برداشت اولیه مهم است و همه ما بیش از حد مشغول هستیم. 1. عنصر video بر کسی پوشیده نیست که اینترنت در حال تبدیل شدن - یا شاید هم اکنون - به یک رسانه ویدئویی است. در واقع، ویدیو 82 درصد از کل ترافیک اینترنت در سال 2021 را تشکیل خواهد داد. این روند را نباید ساده انگاشت. به هر حال، ویدئو از سال 1979 (زمانی که ستاره رادیویی را کشت) این پتانسیل باورنکردنی را نشان داده است. اول، خبر بد: تولید ویدیو به زمان، پول و منابع بیشتری نیاز دارد. خوشحالم که این کار را به پایان رساندیم. اکنون، خبر خوب: ویدئو کار فوق‌العاده‌ای در ثبت ارزش‌های کسب ‌وکار شما انجام می‌دهد، به گونه‌ای که نه کپی و نه تصاویر ثابت قدرت انجام آن را به تنهایی ندارند. اگر محصول یا خدمات مفهومی را می فروشید، ویدیو از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به عنوان مثال، صفحه ویژگی Stripe Sigma را در نظر بگیرید، که به طور یکپارچه ویدیو را در طراحی وب سایت خود گنجانده است تا یک مفهوم پیچیده را به روشی قابل هضم و جذاب به تصویر بکشد. خبرهای خوب بیشتری برای علاقه مندان به سئودر طراحی وب سایت وجود دارد. به گفته Video Explainers از طریق MarTech، افزودن یک ویدیو به طراحی وب سایت شما می تواند شانس یک نتیجه صفحه اول گوگل را تا 53 برابر افزایش دهد. یعنی اگه خوب باشه 2. همهجانبه "چند رسانه ای" فرم طولانی

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

تصاویر جزء کلیدی هر طراحی وب سایتی هستند. با توجه به HTTP آرشیو تصاویر بیش از 60 درصد از داده های بارگذاری شده در صفحات طراحی وب سایت را تشکیل می دهند. اگر به دنبال سرعت بخشیدن به طراحی وب سایت سنگین تصویری خود هستید، از آنجایی که تقریباً یک مؤلفه مهم تقریباً در همه طراحی وب سایت ها، چه تجارت الکترونیک، طراحی وب سایت اخبار، طراحی وب سایت های مد، وبلاگ ها یا پورتال های مسافرتی، بسیار مهم است، بهینه سازی تصویر مهم است، و شاید پایین ترین میوه باشد. بهینه سازی تصاویر در طراحی وب سایت شما را می توان به طور کلی به 3 دسته تقسیم کرد: بارگذاری سبک تر در طراحی وب سایت ، بارگذاری کمتر و بارگذاری سریع تر در طراحی وب سایت. 5 تکنیکی که در این مقاله مورد بحث قرار می‌دهیم یا هر تکنیک دیگری که با آن روبرو می‌شوید به احتمال زیاد در هر یک از این 3 دسته قرار می‌گیرد. بنابراین، بیایید شروع کنیم و چند تکنیک ساده را که می‌توانید امروز پیاده‌سازی کنید تا پیشرفت قابل‌ توجهی در بهینه‌سازی طراحی وب سایت سنگین تصویر خود داشته باشید، بررسی کنیم. 1. اندازه تصاویر خود را در طراحی وب سایت تغییر دهید انجام این کار واجب است. اندازه تصاویر خود را دقیقاً به آنچه در طراحی وب سایت شما نیاز است تغییر دهید. و نه، من در مورد تغییر اندازه با استفاده از CSS یا در HTML صحبت نمی کنم. من در مورد تغییر اندازه تصویر در سرور و سپس ارسال آن به مرورگر صحبت می کنم. به عنوان مثال، شما یک تصویر 4000x3000 پیکسل برای محصولی دارید که می خواهید در طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خود فهرست کنید. با این حال، در طراحی وب سایت خود، باید تصویر بسیار کوچکتری از این محصول را نشان دهید. این می تواند یک تصویر 200x300 پیکسل در صفحه فهرست محصول و یک تصویر 800x1000 پیکسل در صفحه طراحی وب سایت جزئیات محصول باشد. قبل از ارسال تصویر به مرورگر، مطمئن شوید که اندازه تصویر اصلی را به این ابعاد کاهش داده اید. تصاویر تغییر اندازه بسیار کوچکتر از تصویر اصلی هستند و بسیار سریعتر از تصویر اصلی بارگذاری می شوند. به نظر من، تغییر اندازه نادرست تصاویر، بزرگترین حوزه بهینه سازی در اکثر طراحی وب سایت ها است. و اغلب، ما به عنوان توسعه دهندگان طراحی وب سایت ، تمایل داریم که آن را نادیده بگیریم. سناریوی زیر را در نظر بگیرید: شما با تصاویری با اندازه عالی برای طراحی وب سایت جدید خود شروع می کنید. در طی چند ماه آینده، طرح ‌بندی طراحی وب سایت شما تغییر می‌کند و نیازهای ابعاد تصویر شما نیز تغییر می‌کند. با این حال، به جای تولید تصاویر جدید برای برآورده کردن این نیازهای ابعاد جدید، که به خودی خود کاملاً یک کار است، به یک جایگزین نزدیک بسنده می کنید. به عنوان مثال، شما از یک تصویر 300x200px استفاده می کنید که در آن یک تصویر 200x200px می توانست کار کند. حدس می زنم این اتفاق برای همه می افتاد. در مثال بالا، تفاوت ممکن است برای یک تصویر واحد از نظر کیلوبایت کم به نظر برسد. اما هنوز 21 درصد است. این تفاوت کوچک که برای تعداد زیادی تصاویر جمع شده است، پتانسیل افزایش سرعت طراحی وب سایت و کاهش مصرف پهنای باند طراحی وب سایت شما را تا 21 درصد دارد. بهترین سناریو این است که یک سرور تصویر داشته باشید که بتواند اندازه یک تصویر را به هر بعد مشخص، در زمان واقعی، فقط با تغییر URL تصویر تغییر دهد. به این ترتیب، هر زمان که نیاز ابعاد تصویر شما تغییر کرد، تنها چیزی که برای دریافت تصاویر جدید خود نیاز دارید این است که آن بعد را در URL را در طراحی وب سایت مشخص کنید. بسیاری از پیاده سازی های منبع باز و سمت سرور وجود دارد که می توانید به تنهایی آنها را پیاده سازی کنید. ImageKit یکی از این سرویس های شخص ثالث است که جدا از همه ویژگی های دیگر، تغییر اندازه و برش مبتنی بر URL را در زمان واقعی ارائه می دهد. و شما می توانید آن را بر روی تمام تصاویر موجود خود در طراحی وب سایت و همچنین در چند دقیقه راه اندازی استفاده کنید.

ادامه مطلب:



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

بهینه سازی طراحی وب سایت برای نرخ تبدیل بهتر یک حرکت تجاری معقول است. یک شروع خوب برای داشتن یک طراحی وب سایت بهینه، یک صفحه اصلی تمیز و ساده است که به سرعت بارگیری می شود و تنها اطلاعات مرتبط را نمایش می دهد، با یک ناوبری کاربرپسند، به وضوح برجسته می شود. اگر با یک طراح طراحی وب سایت کار می کنید که این حرفه را می شناسد، او باید بداند که چگونه بهترین تجربه کاربری ممکن را ارائه دهد. از طرف دیگر، اگر خودتان طراحی وب سایت خود را با استفاده از سازنده طراحی وب سایتی مانند Shopify یا Wix می‌سازید، حتماً آموزش‌های مراکز یادگیری آنلاین و انجمن‌های آنها را برای نکات و ترفندهای طراحی وب سایت که واقعاً می‌توانند صفحه طراحی وب سایت شما را اصلاح کنند، بررسی کنید. همچنین، مردم برای نتایج با کیفیت بالا به موتورهای جستجو اعتماد زیادی دارند. اگر گوگل طراحی وب سایت شما را در بین سه تا پنج نتیجه جستجو قرار دهد، به شخصی که جستجوی گوگل را انجام می دهد می گوید که طراحی وب سایت شما باید خوب باشد. سپس این کاربر از طریق دهان به دهان یا آنلاین به مردم درباره طراحی وب سایت شما می گوید. این به عنوان تبدیل شناخته می شود که هدف نهایی کسب و کار آنلاین شما است. نرخ تبدیل خوب باعث افزایش فروش می شود، ترافیک طراحی وب سایت را افزایش می دهد و شما را قادر می سازد تا به بخش بیشتری از بازار هدف خود دسترسی پیدا کنید. پس از این، جزئیات کوچکتر شروع به ایجاد تفاوت های بزرگ می کنند. به عنوان مثال، آیا می‌دانستید که طراحی وب سایتی با چت پشتیبانی مشتری زنده، تبدیل‌های طراحی وب سایت را تا ۲۰ درصد و فروش را تا ۲۰۰ درصد افزایش می‌دهند؟ درسته! در اینجا می توانید نگاهی به اینفوگرافیک سازنده طراحی وب سایت بیندازید و هک های بسیار موثر برای افزایش نرخ تبدیل خود را بیاموزید.

ادامه مطلب:



:: برچسب‌ها: طراحی سایت،طراحی وب، طراحی وب سایت،وب، سایت، وب اور ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

طراحی وب سایت چیزی نیست که شما بدون برنامه ریزی استراتژی از قبل به آن دست بزنید. آیا می‌دانستید طراحی وب سایتی که به راحتی مرور می‌کنید، فرآیند فکری زیادی را پشت سر گذاشته است؟ چه برای پروژه طراحی وب سایت داخلی شما باشد و چه در مورد هدف قرار دادن مشتریان، ترسیم یک طرح کلی به شما یک نقشه راه برای ادامه راه می دهد. حتی، هر توسعه دهنده طراحی وب سایت باید این استراتژی را قبل از شروع یک پروژه طراحی وب سایت تمرین کند. اما اینجا این سوال پیش می آید که چگونه؟ در اینجا قصد داریم در مورد آناتومی یک طراحی وب سایت و نکاتی برای ایجاد یک الگوی کلی بحث کنیم. 1. به ریشه هدف بروید آیا می دانید برای چه چیزی طراحی وب سایت می کنید؟ شما نمی توانید در راهی بروید که به مقصد شما منتهی نمی شود، می توانید؟ بنابراین علاوه بر داشتن توضیحاتی در مورد طراحی وب سایت ، باید از انتظاراتی که از طراحی وب سایت دارد نیز مطلع باشید. به عنوان مثال، بیایید در مورد یک طراحی وب سایت جدید صحبت کنیم. هدف آن چیست؟ آیا این هدف بازاریابی است یا برای ارائه بهترین تجربه خرید؟ چگونه می خواهید این اهداف را اندازه گیری کنید؟ یک طراحی وب سایت خوب طراحی وب سایتی نیست که درخشان ترین ویژگی ها را داشته باشد، بلکه طراحی وب سایتی است که عملکرد بهتری در طول دوره داشته باشد. و برای تعریف همه اینها، قبل از شروع کار طراحی وب سایت با مشتریان یا مافوق خود صحبت کنید. 2. نیازهای کسب و کار خود را با نیازهای کاربر متعادل کنید مشتریان یک لیست آرزو برای طراحی وب سایت جدید خود دارند. و، شما باید آن لیست آرزوها را دریافت کنید که شامل الزامات تجاری آنها است. فهرستی از نیازهای کسب و کار را با قرار دادن «ویژگی هایی برای انجام X کار باید داشته باشد» ایجاد کنید. از مشتری بخواهید که این وظایف «باید دارای توانایی» را از مهم ترین تا کمترین رتبه بندی کند. این به شما و مشتری شما کمک می کند تا اولویت ها را مشخص کنید. به یاد داشته باشید، همه ویژگی های ذکر شده در الزامات کسب و کار قرار نیست به وضعیت اولیه طراحی وب سایت تبدیل شوند. نه تنها زمان و پول، بلکه نیازهای کاربران نیز بر لیست ویژگی ها تأثیر می گذارد که آیا ویژگی های خاصی باید اضافه یا قطع شوند. پس از طوفان فکری سناریوهای مختلف و نیازهای کاربر که طراحی وب سایت باید داشته باشد، دوباره لیست را مرور کنید و به تنهایی به هر ویژگی امتیاز دهید. این ویژگی باید اولویت های کاربر را در نظر بگیرد. همچنین، ویژگی هایی را که فکر می کنید کاربران دوست دارند ببینند را فهرست کنید.

ادامه مطلب:



:: برچسب‌ها: طراحی سایت،طراحی وب، طراحی وب سایت،وب، سایت، وب اور ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

دنیای تجارت آنلاین مملو از داستان‌هایی از طراحی وب ‌سایت‌هایی است که توانسته‌اند تعداد زیادی ترافیک به دست آورند و پس از آن نتوانسته‌اند این بار را تحمل کنند. برخی از طراحی وب سایت‌ ها بهبود می‌یابند، اما به طور کلی هنگامی که یک طراحی وب سایت‌ از کار می‌افتد، معمولاً نیاز به مداخله دستی برای بازگرداندن آن به سرویس دارد. این می تواند هزینه های زیادی را برای یک شرکت به همراه داشته باشد، زیرا خرابی طراحی وب سایت‌ اغلب بدون هشدار و در زمان هایی از روز و هفته که تکنسین های واجد شرایط برای بازیابی خدمات در دسترس نیستند اتفاق می افتد. راه حل این مشکل این است که طراحی وب سایت‌ خود را بارگذاری کنید. این فرآیند در واقع هیچ تفاوتی با هر نوع تست نرم افزار دیگری ندارد. شما به سادگی نیاز دارید که طراحی وب سایت‌ را تحت شرایطی که برای شبیه سازی شرایط دنیای واقعی تا حد امکان طراحی شده است، راه اندازی کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد تا مطمئن شوید که روند آزمایش شما تا آنجا که می تواند موثر باشد. 1. حداقل یک شکست را شبیه سازی کنید قانون در هر پروژه مهندسی طراحی وب سایت‌ این است که شکست باید هر چه زودتر و با صدای بلند ممکن اتفاق بیفتد. شکست بی‌صدا که روزی اتفاق می‌افتد، آفت هر پروژه‌ای است که به دقت، فناوری یا مهندسی پیچیده بستگی دارد. اطلاعاتی که از یک شکست جمع آوری می کنید، ضعف های سیستم شما را آشکار می کند. هنگامی که بدانید کجای سیستم مستعد خرابی است، می توانید تعمیرات را هوشمندانه انجام دهید و مشکلات بعدی را کاهش دهید.

ادامه مطلب:



:: برچسب‌ها: طراحی سایت،طراحی وب، طراحی وب سایت،وب، سایت، وب اور ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bahar

طراحی سایت

خودروهای خودران یک اختراع 100 ساله بوده است. حداقل از دهه 1920، خودروسازان با وسایل نقلیه ای که خودشان رانندگی می کنند آزمایش کرده اند. امروزه وسایل نقلیه خودران یک واقعیت است - اما به چه قیمتی؟ نگاهی به برخی از چالش‌های طراحیUX در طراحی وب سایت بیندازید که هنوز این نوآوری‌های پیشگامانه را تهدید می‌کند و توسعه ‌دهندگان طراحی وب سایت برای غلبه بر آنها چه می‌کنند. مشکلات قابل توجه طراحی UX و UI در طراحی وب سایت در خودروهای بدون راننده را بررسی کنید اعتماد راننده یکی از اصلی ترین مسائل UX در طراحی وب سایت است که خودروهای خودران امروزه با آن مواجه هستند. رانندگی در حال حاضر یک کار پرخطر است و سالانه هزاران کشته در تصادفات وسایل نقلیه رخ می دهد. اعتماد چیزی نیست که وسایل نقلیه بدون راننده به راحتی به دست آورند. اما اعتماد تنها مشکل طراحی UI/UX نیست. چندین مشکل UX در طراحی وب سایت به عنوان دست اندازهای احتمالی در جاده برای اتومبیل های خودران عمل می کند. اگرچه این فناوری با نرخ هایی که قبلا غیرممکن تصور می شد در حال توسعه است، یکپارچه سازی به دور از یکپارچگی بوده است. دغدغه های اصلی به سوالاتی مانند: آیا خودروها می توانند با خیال راحت رانندگی کنند؟ آیا انسان ها آماده اعتماد به خودروهای خودران هستند؟ آیا طرح ها باعث ایجاد اعتماد در رانندگان می شود؟ همانطور که می بینید، اعتماد موضوع اصلی در ذهن توسعه دهندگان UI/UX در طراحی وب سایت است. ایمن و قابل اعتماد بودن طراحی بسیار مهم است، اما باید بر رانندگان محتاط نیز پیروز شود. توسعه دهندگان طراحی وب سایت می توانند فناوری بدون راننده را کاملاً بهینه کنند، اما بدون تمایل کاربران به استفاده از این وسایل نقلیه، آینده این فناوری تاریک است. این بر عهده طراحان UX و UI در طراحی وب سایت است که با چالش هایی که ممکن است پذیرش گسترده خودروهای هوشمند بدون راننده را متوقف کنند، مقابله کنند و راه حل هایی ارائه دهند که هم ایمن هستند و هم اعتماد به این فناوری را تقویت می کنند.

ادامه در لینک زیر:



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1400 | نظرات ()